ik weet dat het niet hier hoord maar hier zitten de meeste mensen en krijg ik snel reactie, ook kon ik niet vinden waar het anders moest..
ik heb een mini cooper s helemaal standaart alleen k & N filter.
ik reed net op de snelweg en plotseling was het een geluid als ik beste kan omschrijven als:
TSssssjjjjjjsssssssss
ik liet gelijk gas los en liet me uitrollen
nu als ik de motor start komt er een heel zwaar bromgeluid onder de auto vandaan alsof de uitlaat er nu afligt..
wat kan het zijn,,
wat kan ik er aan doen,,
enzovoort enzovoort..
bedankt alvast voor uitleg, reacties, begrip enzo..
Mini probleem! HELP!!
- Quinten
- Be Mini
Bericht
uhmm ja hoe wil je dat ik het omschrijf..
ik reed zeg maar gewoon door rons 4,5duizend toeren.
en toen was het ineens van voor mij een tssssssssss geluis alsof er iets werd ingespoten ergens..
hierna heb ik hem door laten rijden naar een parkeerplaats waar de motor stationer draaide maar nu kwam er echt een brommelend roffelend geluid van onder de auto vandaan wat echt was als: BRRRRROAAARRRRR zeg maar
en voor hoorde je nu ook echt dat als je stationer gas gaf dat je: PFFFF ergens lucht hoorde intrekke of spuiten ofzo
bedankt voor je reactie iig
ik reed zeg maar gewoon door rons 4,5duizend toeren.
en toen was het ineens van voor mij een tssssssssss geluis alsof er iets werd ingespoten ergens..
hierna heb ik hem door laten rijden naar een parkeerplaats waar de motor stationer draaide maar nu kwam er echt een brommelend roffelend geluid van onder de auto vandaan wat echt was als: BRRRRROAAARRRRR zeg maar
en voor hoorde je nu ook echt dat als je stationer gas gaf dat je: PFFFF ergens lucht hoorde intrekke of spuiten ofzo
bedankt voor je reactie iig
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Quinten
- Be Mini
Bericht
@spenki: kan de auto hierbij nog gestart worden? ik hoop dat het zoiets kleins is ga morge kijken bij goed licht!
ik heb is even ziiten lezen,
kan het niet zijn dat de lagers uit me blok liggen
de uitlaat gescheurt is
de katalysator of de demper iets mis heeft
het inlaatspruitstuk bij de supercharger iets mis heeft...
ik heb is even ziiten lezen,
kan het niet zijn dat de lagers uit me blok liggen
de uitlaat gescheurt is
de katalysator of de demper iets mis heeft
het inlaatspruitstuk bij de supercharger iets mis heeft...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Kun je "in" je motorkap gaan liggen en checken of alle slangen nog ergens aan vast zitten. Dat gaat helpen vwb de diagnose.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”