net even stukje rijden met de mini, rij de snelweg op even lekker doortrekken om opsnelheid te komen valt ineens al het vermogen weg en motor storings lampje en lampje eronder(EML?) springen aan.
dus meteen gas los en ik merkte dat hij nog maar op 2 of 3 cilinders liep.
meteen vluchtstrook op motor uit en nadat ik hem weer starte liep hij weer normaal,alleen het motor lampje blijft dus branden.
durfde hem niet meer echt uit te proberen dus heel rustig de laatste 7 km naar huis gereden zonder enige problemen.
wat zou dit kunnen wezen?
riem voor de compressor is het in ieder geval niet want ddie hoorde ik dus nog mooi meedoen.
het is in ieder geval mooi kl#te! en dan ook nog eens de avond voor de TUNNELCRUISE!
Ineens vermogen kompleet weg en lopen als een oude Trabant
- areemst
- One wheel wonder
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Als ik het zo hoor is het waarschijnlijk de Bypass klep.
Meestal kunt je er nog wel gewoon rustig mee rijden.
Niet te ver in de toeren doortrekken, maar onder de 4000t/m of zo blijven dan gaat het wel goed.
Na weekend even uitlaten lezen.
Klep zelf kost iets van 60,- of zo.
Montage ligt beetje aan dealer/garage en de ervaring met Mini's
Gr Roy
Als ik het zo hoor is het waarschijnlijk de Bypass klep.
Meestal kunt je er nog wel gewoon rustig mee rijden.
Niet te ver in de toeren doortrekken, maar onder de 4000t/m of zo blijven dan gaat het wel goed.
Na weekend even uitlaten lezen.
Klep zelf kost iets van 60,- of zo.
Montage ligt beetje aan dealer/garage en de ervaring met Mini's
Gr Roy
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
da's goed nieuws, dan kun je dus mee naar de Cruise... 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- areemst
- One wheel wonder
Bericht
nou volgens mijn garage geeft klopsensor weer foutmelding,en nadat hij overlegt heeft gehad met beek blijkt het dus weer zelfde probleem te zijn als de vorige keer.
dat betekent dat de ontstekeing weer een eindje terug gezet moet worden,maar dan hou ik dus geen vermogen meer over,
maar super 98 tanken kon ook nog een heel beetje helpen!
ik vind het allemaal maar een vaag verhaal.
we zullen wel weer zien
dat betekent dat de ontstekeing weer een eindje terug gezet moet worden,maar dan hou ik dus geen vermogen meer over,
we zullen wel weer zien
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien sensor stukareemst schreef:nou volgens mijn garage geeft klopsensor weer foutmelding,en nadat hij overlegt heeft gehad met beek blijkt het dus weer zelfde probleem te zijn als de vorige keer.
we zullen wel weer zien

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors