Bestel nummer van ophanging uitlaat, Hulp

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

Bestel nummer van ophanging uitlaat, Hulp

24 apr 2010, 14:16

Hallo Iedereen,

Ik heb van de week een klein ongelukje gehad,.... ben namelijk op weg naar mijn werk nog een beetje slapperig en heb een wegwekzaamheden bordje over het hoofd gezien,.... namelijk, die stond 3 km van te voren aan het bos.

Bij het inhalen van een 45 km autootje klapte ik met vrij hoge snelheid in een diepe gevreesde geul (er stonden geen pionnen)

na de schrik kwam ik er achter dat een band kapot was en bij de garage kwam ik er achter dat een ophanging beugel afgebroken was.Bij de Dealer geweest in Hoogeveen maar het magazijn was dicht. Maandag ochtend kunt u wel even bellen om het beugeltje te bestellen.
Nu heb ik een grote vermoeden dat ze mij WEER niet zullen begrijpen en dat ze dan weer een verkeerde beugel gaan bestellen, dus bij deze de vraag, wie weet het artikelnr. van de beugel????

Heb gewoon een One maar daar zit dus een originele S uitlaat onder het beugeltje aan de passagierskant is kapot, het is een soort plaatje die je aan de onderkant bevestigd en in de kofferbak vast maakt (moer)

Alvast bedankt voor jullie hulp.

DUB

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”