De afgelopen 3 weken heb ik al 3 keer de motorolie van mijn R50 moeten bijvullen en inmiddels wordt ik daar best ziek van. Daarnaast maakt de Mini stationair niet echt een gezond geluid (alsof er al een andere lucht intake op zit) en datzelfde geluid komt ook terug als ik naar een hogere versnellingschakel (alleen aan het begin). In eerste instantie was ik bang dat de versnellingsbak / koppeling versleten zouden zijn, maar toen zag ik gisteren het volgende:
Scheur in einddemper?
Zou de olielekkage te maken kunnen hebben met dit ongezonde uiterlijk van de uitlaat?
PS: Tips qua uitlaat zijn welkom, maar ik weet dat dit al in andere draadjes ook uitgebreid wordt besproken. Liefst hou ik het wel onder de €750,-
Gescheurde uitlaat oorzaak van olielek?
- JT_NL
- Leerling Mini lid
- Locatie: Nieuwegein
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Dit klinkt meer naar een lekke pakking.
Een uitlaat die aan het eind kapot is , kan deze olielekkage niet veroorzaken.
Een uitlaat die aan het eind kapot is , kan deze olielekkage niet veroorzaken.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors