Beschrijving gevraagt om het dashboard te demonteren

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

Beschrijving gevraagt om het dashboard te demonteren

07 jun 2010, 11:31

Ik had laatst het idee om een keer het bovenste deel van het dashboard te demonteren om te controleren of er eventueel parkeerkaartjes oid in zit, ook zou ik willen controleren of de luchttunnels/kleppen wel goed vrij staan, heb namelijk het idee dat de koude lucht van de airco niet goed doorkomt.

want als ik met mijn handen onder bij je voeten voel komt er echt HELE koude lucht doorheen maar als ik bij de roosters op en in de dash voel valt dat echt vies tegen, ik weet bijna wel zeker dat het hier ergens aan moet liggen omdat ik al bijna alles aan de airco heb moeten vervangen, condensator(ofzo) en die waaier met de 2 standen relai.

Dus daarom vraag ik of iemand een soort beschrijving heeft om in het dashboard gedeelte te kunnen kijken.

Greetz
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2010, 11:34

bovendek is volgens mij de schroefjes aan de zijkanten, bij de deuren; kapjes eraf en je ziet ze wel;)
En 2 schroefjes links en rechts boven de snelheidsmeter....

volgens mij is er een DIY van, maar die kan ik zo 1,2,3 niet vinden
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2010, 11:37

jij hebt toch ook 5delig....

dit handig?

http://www.northamericanmotoring.com/fo ... board.html
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

07 jun 2010, 12:01

Bedankt voor de tips, maar als ik zo naar die plaatjes kijk valt er weinig te zien aan mijn luchttunnels, kan dat gladde plastic stuk dicht bij de voorraam niet verwijderd worden? mss dat ik dan wel kan zien of voelen of daar iets zit?

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”