Sigarettenaansteker(ring)

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Sigarettenaansteker(ring)

23 jun 2010, 17:38

Hoi folks,

Ik heb 2 vragen m.b.t. de sigarettenaansteker(ring).. deze is bij mij niet verlicht maar als ik op RealOEM kijk zou dit wel zo moeten zijn. zie hier: Kan kwestie van kapot lampje zijn natuurlijk, maar kan herinneren dat dit ook type afhankelijk kon zijn...had dit namelijk al eerder gevraagd toen ik de mini net had.
mijn vraag is dan ook of er R53 eigenaren met bouwjaar 2002 (of in elk geval voor de facelift, 2004) kunnen aangeven of deze ring bij hun verlicht is ja of nee.

Verder heb ik daar nu een simpel, goedkoop ogend plastic dopje zitten (Staat wel gewoon voltage op)
Ben op zoek naar een nette aansteker (Nee rook niet maar ziet er wel netter uit :lol: ).. wellicht dat er een soort van aansteker is waarbij het logo verlicht is?? heb al wat rondgespeurd op het web maar dan kom je al snel bij tupperware tjoening uit... wellicht dat iemand iets weet?! Dus: sigarettenaansteker (zwart) waarbij het logootje bijv. oranje verlicht is.. zoiets. Standaard kan natuurlijk altijd nog maar als er iets speciaals te vinden is.... :D
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jun 2010, 18:15

Bij mijn mini (bouwjaar 2002) zit ook een oranje ring die verlicht was. Maar is na een paar jaar ook kapot gegaan. Destijds toen ik mijn console er uit heb gehaald even naar gekeken om het te maken. Maar was erg pielen om het weer werkend te krijgen. Dus heb het zo maar gelaten.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jun 2010, 18:21

Dit is trouwens het artikelnummer:

51167052720 ( is overigens tot 098/2002)

Lichtring stopcontact.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”