Zodra ik mijn airco aanzet valt mijn vermogen weg vooral vanaf de 2e versnelling.
Ik weet dat de airco flink wat vermogen nodig heeft maar hebben hier nog meer mini rijders last van.
Airco aan en vermogen valt weg
- Michel ACS
- 4 op een rij!
- Michel ACS
- 4 op een rij!
Bericht
Mijn vrouw heeft een One en daar merk je niks van de airco bij mij zakt het vermogen echt gewoon weg (Cooper).
De lucht die door de airco wordt uitgeblazen is ook vele malen minder dan bij mijn vrouws auto. Vooral in zijn 2e versnelling voel je dat er veel vermogen weg is.
De lucht die door de airco wordt uitgeblazen is ook vele malen minder dan bij mijn vrouws auto. Vooral in zijn 2e versnelling voel je dat er veel vermogen weg is.
- Michel ACS
- 4 op een rij!
Bericht
Bij mijn vrouw op stand 1 (One) komt er meer lucht uit dan bij mij in bijvoorbeeld stand 3 (Cooper).
- Michel ACS
- 4 op een rij!
Bericht
Kijk eerst even naar het airco filter, zit volgens mij aan de bijrijderskant achter het dashboardkastje.
Deze is bij mij vervangen (zat helemaal dicht) en het ging toen een stuk beter meer lucht en ook eindelijke echte koude lucht etc. was hiervoor niet.
Deze is bij mij vervangen (zat helemaal dicht) en het ging toen een stuk beter meer lucht en ook eindelijke echte koude lucht etc. was hiervoor niet.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”