Hiya guys.
passen de remleidingen die op standaard cooper S remklauwen hebben gezeten op jcw remmen van R53?
met andere woorden.
als je met een R53 de remmen vervangt van STD NAAR JCW (R53) heb je dan andere leidingen nodig?!
Coen
Remleidingen JCW R53
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
die passen.
maar waarom zou je standaard RJW remmen kopen als die van de nieuwe S hetzelfde zijn en goedkoper (btw lak ze dan blauw?)
maar waarom zou je standaard RJW remmen kopen als die van de nieuwe S hetzelfde zijn en goedkoper (btw lak ze dan blauw?)
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb zelf een prefacelift(2003),heb net R56 S(R53 JCW) remmen gestoken en had WEL andere remleidingen nodig.Ik had remleidingen nodig van een R56 S.
Als de facelift standaard R53 remmen een andere aansluiting hebben dan de pre-facelift dan kan het misschien wel lukken?
T.
EDIT,
Heb toch enige twijfel,als je kijkt op realoem zie je dat de aansluitingen van de R53JCW remmen WEL dezelfde aansluitingen hebben als de R53 standaard remmen.Ik weet dat de vorm van de R53JCW remmen t.o.v. R56 S remmen klein beetje verschillen,maar weet niet wat nu juist anders zou zijn aan de aansluiting van de remleidingen.
Als de facelift standaard R53 remmen een andere aansluiting hebben dan de pre-facelift dan kan het misschien wel lukken?
T.
EDIT,
Heb toch enige twijfel,als je kijkt op realoem zie je dat de aansluitingen van de R53JCW remmen WEL dezelfde aansluitingen hebben als de R53 standaard remmen.Ik weet dat de vorm van de R53JCW remmen t.o.v. R56 S remmen klein beetje verschillen,maar weet niet wat nu juist anders zou zijn aan de aansluiting van de remleidingen.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors