Defect knoppen airco, achterruitverwarming, circulatie
- denniske80
- Leerling Mini lid
Bericht
Defect knoppen airco, achterruitverwarming, circulatie
hallo mede mini rijders ff een vraag; ikheb onlangs mijn mini naar de bmw dealer gebracht ivm een defecte module aan de passagierskant deze is vernieuwd en de problemen opgelost(dacht ik)nu het volgende probleem;de knoppen van de airco,achteruitverwarming en circulatie werken niet meer ,aanjager warm,koud verder prima ook weer bij de dealer geweest en kunnen het niet ontdekken heeft iemand hier ook problemen mee gehad en eventueel een oplossing?? 

- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
de module aan de passagierskant is je lichtmodule!
kan zijn dat ze niet alles hebben overgenomen uit de oude module en hebben overgekopieerd in je nieuwe module!
misschien hierdoor geen werking of storing van je airco verwarming gebeuren!
succes
kan zijn dat ze niet alles hebben overgenomen uit de oude module en hebben overgekopieerd in je nieuwe module!
misschien hierdoor geen werking of storing van je airco verwarming gebeuren!
succes
- denniske80
- Leerling Mini lid
Bericht
mm dat van die software overzetten kan idd wel kloppen maar er is een nieuw onderdeel van de kachel ingekomen(een of andere printplaat)en de bmw dealer kreeg hem niet ingeleerd
t is allemaal wat met die elektronika! thanks voor de tips

- denniske80
- Leerling Mini lid
- denniske80
- Leerling Mini lid
Bericht
ja heb ik ook al geprobeerd en zij zeggen dat t niets met elkaar te maken heeft het lijkt mij geen groot probleem maar de dealer kan het niet vinden de kosten lopen zo aardig op 

- denniske80
- Leerling Mini lid
Bericht
nee idd ik zal er morgen eens langs gaan ik denk zelf ook dat het met progameren te maken heeft,omdat normaal als je de auto afzette de lampen even bleven branden en daarna dimde en nu ook niet meer...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
omtrent dat laatste: gebruik je nog wel dezelfde autosleutel als eerst? Want het is per autosleutel ingeprogrammeerd, zo meende ik.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- denniske80
- Leerling Mini lid
Bericht
yep nog steeds dezelfde sleutel maar ik denk dat het aan die vernieuwde module ligt sindsdien werkt het niet meer het schijnt toch wel een kwaal van deze auto te zijn....
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- denniske80
- Leerling Mini lid
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors