Ik was een beetje aan het rondbladeren op realoem en nu zie ik dat die bekleding voor een JCW GP op de A/B/C(D?) stijlen niet zo heel duur is, zo'n $170 voor alle 6 delen.omgerekend een kleine 130 euro... aangezien dit -zover ik weet- ook op m'n R53 past lijkt me dit wel een leuke mod op termijn...
vroeg me af of meer mensen dit hebben gedaan? lijkt me een kwestie van los en vastklikken en dan die genoemde bolkopschroeven erin? dakbekleding zal wel gelijmd zitten.. maar de rest? zwart lijkt me mooier dan het huidige witte... zie hier wat ik bedoel: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=40
grtz!
A/B/C stijl bekleding vervangen door panther black uit 'n GP
- Shag
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
tjah toevallig had ik dit al..........
(joke)
wel kicke als je dat kan aanpassen

wel kicke als je dat kan aanpassen
burn rubber not your soul

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
een mini hatchback heeft geen C-stijl???

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Shag vergeet niet dat niet elke dealer dit wil verkopen aan u.
je moet normaal gezien een GP hebben om deze onderdelen te bestellen (en meestal met een goede reden afkomen.
je moet normaal gezien een GP hebben om deze onderdelen te bestellen (en meestal met een goede reden afkomen.

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij heeft toch 3 stijlen... 1 voor het portier, 1 achter het portier waar ook de gordel uitkomt en een achterstijl op de hoek van de zijruit naar de achterruit.
Zeker wel.Marcel Always Open schreef:een mini hatchback heeft geen C-stijl???
Hij heeft toch 3 stijlen... 1 voor het portier, 1 achter het portier waar ook de gordel uitkomt en een achterstijl op de hoek van de zijruit naar de achterruit.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
en de gp heeft i.d.d geen gordels achte die zijn afgedekt met een daarvoor bestemd plaatje
Dit is waar zonder papieren en chassis nummer ken je niet overal terechtShadow_Breaker schreef:Shag vergeet niet dat niet elke dealer dit wil verkopen aan u.
en de gp heeft i.d.d geen gordels achte die zijn afgedekt met een daarvoor bestemd plaatje
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- willem
- Mod virus alert!
Bericht
De stijlen passen heb ze zelf in mn r53 pre facelift. Gewoon bij dealer gehaald kosten waren iets van 170 euro voor alle 6, gewoon realoem uitdraai meegenomen en verteld dat moet ik hebben. Je achter gordels komen te vervallen zit geen uitsparing in de achterste stijl.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk, handige informatie, bedankt mensen!
hoeft niet per se van een GP te zijn maar zag zo 123 op realoem alleen bij de GP panther black staan dus vandaar. Heb ook niet eerder een "normale" R53 gezien met zwarte stijlen. Ik zag ook dat er op realoem "D" stijl staat, vond ik ook verwarrend. Dit is dus inderdaad de achterste aangezien de C ontbreekt. Ik zou zeggen nummer gewoon door, maarja.. BMW logica?
@ berthil: die op de foto, kun je die zo bij de dealer kopen bedoel je? of is dit aftermarket? deze hebben namelijk wel ruimte voor de gordels als ik het goed heb..?

hoeft niet per se van een GP te zijn maar zag zo 123 op realoem alleen bij de GP panther black staan dus vandaar. Heb ook niet eerder een "normale" R53 gezien met zwarte stijlen. Ik zag ook dat er op realoem "D" stijl staat, vond ik ook verwarrend. Dit is dus inderdaad de achterste aangezien de C ontbreekt. Ik zou zeggen nummer gewoon door, maarja.. BMW logica?
@ berthil: die op de foto, kun je die zo bij de dealer kopen bedoel je? of is dit aftermarket? deze hebben namelijk wel ruimte voor de gordels als ik het goed heb..?
Laatst gewijzigd door Shag op 30 dec 2010, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors