Beste mini liefhebbers,
Ik ga waarschijnlijk volgende week kijken voor een mini ,heb er 1 gezien bij Keram BV maastricht Mini Cooper 1.6 3drs. Airco, voor nog geen 11k, waarop moet ik specifiek op letten bij aanschaf van de mini?
kmstand rond de 58.000 bj 2003 ,nap onderhouds boekje aanwezig......
Gr Stef
Waarop letten aankoop Mini?
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welk type (One/Cooper/S)? Met leer, chili/Salt of geen optiepakket? Navigatie of niet? We willen alle details, dan pas kunnen we goed advies geven 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Succes!!
wat speurwerk op t forum met de zoekfunctie geeft met 100% zekerheid op al je vragenstef1978 schreef:Versnellingsbak en pomp gaan die altijd zo snel stuk dan ?

Succes!!
- stef1978
- One wheel wonder
Bericht
Gossie dat zijn veeeel versnellingsbakken zeg pffff... schrik er toch van............mini mischien toch geen goed ideemini cabrio schreef:wat speurwerk op t forum met de zoekfunctie geeft met 100% zekerheid op al je vragenstef1978 schreef:Versnellingsbak en pomp gaan die altijd zo snel stuk dan ?![]()
Succes!!
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of doorsparen voor een facelift model,dan heb je het probleem met de versnellingsbak niet meer.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Rode_Kogel
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Ga ook even op de snelweg rijden om te kijken of hij naar een kant trekt, had ik terwijl ik alleen maar op kleine weggetjes had gereden en daar voel je niet dat ie naar links of recht trekt.
Scheelt je weer uitlijnen.
Veel plezier.
Scheelt je weer uitlijnen.
Veel plezier.
Mooi rood is niet lelijk
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/about4512.htmlstef1978 schreef:Welke zijn de facelift modelen ook alweer ?BlueCooperS schreef:Of doorsparen voor een facelift model,dan heb je het probleem met de versnellingsbak niet meer.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors