Wat te doen met slicks...??
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat te doen met slicks...??
Ik kan een setje racevelgen kopen, mini kruisspaak met slicks.. dit is puur voor op het circuit te gebruiken voor volgend jaar met de trackdays maar met slicks mag je toch niet op de openbare weg? en kan je evt slicks insnijden tot semi slicks..? misschien een gekke vraag 

- Dave C
- Enthousiast
Bericht
hoi Hans, weet niet of je dat kan hoor dat insnijden,
wat ik er van weet kun je wel de semi-slicks( met beperkt profiel) nieuw aanschaffen, de road legal zoals men zegt...
doch zouden verzekeringen moeilijk doen moest je deze op je auto hebben liggen en een ongeval meemaken
ook zijn zulke setjes niet goedkoop, een setje Yoko's advan A048/A032 in 17'' kosten al snel 300 € en meer PER BAND
de toyo's R888 zijn wel een stuk(je) voordeliger 230-240 €
grtz DC
wat ik er van weet kun je wel de semi-slicks( met beperkt profiel) nieuw aanschaffen, de road legal zoals men zegt...
doch zouden verzekeringen moeilijk doen moest je deze op je auto hebben liggen en een ongeval meemaken

ook zijn zulke setjes niet goedkoop, een setje Yoko's advan A048/A032 in 17'' kosten al snel 300 € en meer PER BAND
de toyo's R888 zijn wel een stuk(je) voordeliger 230-240 €
grtz DC

Cooper Checkmate
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hans, je moet de Kumho V70 medium hebben, deze is nog net street legal maar geschikt voor het ciruit. Deze band plakt ontzettend en komt ook als beste en prijsgunstigste uit diverse testen. Er breken ook geen stukjes uit de band. Zo'n 200 per band.
Ik ga voor volgend zomer ook een setje kopen voor mijn S-Lites.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit vertel want eigenlijk moet je natuurlijk een knudde band aanprijzen
Laat even weten als je goed adres hebt gevonden voor deze band
Ik ga voor volgend zomer ook een setje kopen voor mijn S-Lites.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit vertel want eigenlijk moet je natuurlijk een knudde band aanprijzen

Laat even weten als je goed adres hebt gevonden voor deze band

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
En de Pirelli Corsa's zijn ook een aanrader voor onder een MINI. Rijden fantastisch, kleven heerlijk, ook op asfalt op normale openbare wegen, zijn gewoon legaal, maar gaan niet zo heel lang mee, zeker niet met serieus sportief rijgedrag. Dan kan je ze na een kilometertje of 4000-5000 gerust wegpleuren!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha, kerel daar zijn meer dan 1 setjes van gemaakt. Maar het is inderdaad niet 100% uit te sluiten, tenzij ze er anders uitzien. Nee die dingen vind/krijg ik nooit meer terug. Jammer als je bedenkt dat ik ze nooit had gebruikt.Mini Poeper schreef:Kay!!! Misschien zijn dat wel jou gestolen racevelgen!!!

- M7 Racing
- Enthousiast
Bericht
hebben nog een set over
Wij hebben nog een setje velgen met dunlop slick over
mag weg voor € 250,00
mag weg voor € 250,00
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
misschien nog een leuk en goedko(o)p(er) adresje voor banden en/of velgen
http://www.bandengids.nl/index.php
http://www.reifenpresse.de/CDML007/de/g ... p?tid=1163
Misschien kan/wil Ida nog een mooie aanbieding ritselen bij broerlief?
http://www.bandengids.nl/index.php
http://www.reifenpresse.de/CDML007/de/g ... p?tid=1163
Misschien kan/wil Ida nog een mooie aanbieding ritselen bij broerlief?

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- flyguy
- Enthousiast
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik neem dat setje van M7 racing
dat is 17 inch. en een mooie prijs
Ik denk dat ik de volgende keer maar een krik meeneemt naar het circuit dan kan ik die slicks laten zitten.. moet dan wel mijn helm op
maar dan rij ik berthil eindelijk helemaal zoek.. (en peter natuurlijk ook
)

deze dus..

deze dus..
Laatst gewijzigd door Hans op 22 okt 2006, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooi !Hans schreef:Ik neem dat setje van M7 racingdat is 17 inch. en een mooie prijs
Ik denk dat ik de volgende keer maar een krik meeneemt naar het circuit dan kan ik die slicks laten zitten.. moet dan wel mijn helm op
maar dan rij ik berthil eindelijk helemaal zoek.. (en peter natuurlijk ook
)
deze dus..
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors