hey.
mss staat er al een diy van maar ik vind er geen graag had ik men grill uitgehaald om deze dan te laten spuiten in de kleur van de wagen.
het gaat hier namelijk om het middelste gedeelte van de grill zoals ook bv als bij berthil (Berry M's Indy Blue Cooper)
(weet niet hoe een afbeelding vanuit men pc hier op het forum te zetten)
park lane r50 2006
Grill uithalen om te laten spuiten R50
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
het eruit halen v.d. grill is niet erg moeilijk,maar vereist wel enige aandacht.
De grill zit namelijk vast met platte ijzeren moertjes.deze zitten vastgedraaid op een soort plastic nokjes,men moet dus met het losdraaien rekenig houden dat deze "nokjes'niet afbreken,anders kun je hem daarna niet meer vastzetten.
ik heb zelf de platte moertjes vervangen door gewone,mocht je nog eens willen wisselen.altijd handig
succes !
oja,leg een doek over je motor als je begint,je wilt liever geen moertjes in je blok
De grill zit namelijk vast met platte ijzeren moertjes.deze zitten vastgedraaid op een soort plastic nokjes,men moet dus met het losdraaien rekenig houden dat deze "nokjes'niet afbreken,anders kun je hem daarna niet meer vastzetten.
ik heb zelf de platte moertjes vervangen door gewone,mocht je nog eens willen wisselen.altijd handig

succes !
oja,leg een doek over je motor als je begint,je wilt liever geen moertjes in je blok

- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
deze zit geklemd/geplakt.
VOORZICHTIG met een platte schroevendraaier ertussen en VOORZICHTIG loswrikken.
doe een lap of doek om de schroevendraaier zodat je de lak niet beschadigd,als je eenmaal een begin hebt gemaakt wijst het zich vanzelf.
ook hier geld voorzichtig en met geduld en beleid
VOORZICHTIG met een platte schroevendraaier ertussen en VOORZICHTIG loswrikken.
doe een lap of doek om de schroevendraaier zodat je de lak niet beschadigd,als je eenmaal een begin hebt gemaakt wijst het zich vanzelf.
ook hier geld voorzichtig en met geduld en beleid

- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
Cooper spoiler zit vast met 2 boutjes door de achterklep,en vastgedraaid met 2 moertjes.en OOK verlijmd.
dus eerst moertjes verwijderen,daarna met sterk visdraad
tussen carroserie en spoiler met een soort zagende beweging spoiler loswerken.
uh... er moet ergens een DIY zijn maar kan 'm zo snel niet vinden.
DIY is verwijderd
staat alleen nog dat je de spoiler (lees kitlaag) moet verhitten met een fóhn,zodat ie wat soepeler wordt.
dus eerst moertjes verwijderen,daarna met sterk visdraad

uh... er moet ergens een DIY zijn maar kan 'm zo snel niet vinden.

DIY is verwijderd

staat alleen nog dat je de spoiler (lees kitlaag) moet verhitten met een fóhn,zodat ie wat soepeler wordt.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors