Beste Leden,
Recent een Mini One aangeschaft en nu al problemen.
Bak maakt geluid in de vijfde versnelling (schakeld perfect)
Nu las ik het volgende op het forum:
-Linker wiel araf.
-Linker wielkuip er uit.
-Kleine dekseltje demonteren.
-Moer van het achterste tandwiel los halen.
-Schakelvork demonteren (pennetje er uit slaan)
-Tandwiel eraf en daarin zit het lager.
Coopers met een Midland bak hebben last van dit probleem. Wanneer je ook maar iets hoort uit de buurt van de bak, het dekseltje eraf en ff het lager van de 5de versnelling controleren.
Weet iemand of dit ook mijn probleem kan oplossen,probeer een bak revisie te voorkomen.
Alvast bedankt voor de reactie's
tnx
Bakproblemen Midland Mini One R50 <7-2004
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
PS misschien dat Spenki nog op vakantie is op dit moment. Hij is wel de juiste persoon voor een "revisie" van de bak, dus kan ook goed advies geven.
Anders even wachten op reactie van Henne of van Ben die ook veel "met de handen in de smeer staan"
Anders even wachten op reactie van Henne of van Ben die ook veel "met de handen in de smeer staan"

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Die is inderdaad nog op vakantie, en wel tot en met woensdag als ik mij niet vergis. Zou je even tot woensdag moeten wachtenMarcel Always Open schreef:PS misschien dat Spenki nog op vakantie is op dit moment. Hij is wel de juiste persoon voor een "revisie" van de bak, dus kan ook goed advies geven.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors