Hallo allemaal,
Ik had even een vraag ik heb in de mini stoelverwarming zitten in de leren stoelen en nu ben ik gewend van onder andere bmw dat als de stoelverwarming aanstaat de billetjes heerlijk warm worden. Nu merk ik in de min i bijna niet dat de stoelen en laat staan de billetjes warm worden maar meer lauw. is dit normaal of......( ze doen het dus wel maar worden niet erg warm)
Geen warme maar lauwe billetjes
- jeroenvandijk
- Leerling Mini lid
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
normaal zijn ze inderdaad wel goed heet....
misschien stomme vraag, maar heb je alle 3 de standen al geprobeert? rare-medium-well done?
misschien stomme vraag, maar heb je alle 3 de standen al geprobeert? rare-medium-well done?

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eerst een beetje boter op je stoel en na 3 minuten omkerenmini cabrio schreef:normaal zijn ze inderdaad wel goed heet....

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

Vergeet het zout en peper niet
mini7benno schreef:Eerst een beetje boter op je stoel en na 3 minuten omkerenmini cabrio schreef:normaal zijn ze inderdaad wel goed heet....

Vergeet het zout en peper niet

- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Mijn stoelverwarming wordt ook echt goed warm, heb wel stof.
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
R56/57 heeft (degenen die ik heb meegemaakt dan) 3 lampjes, voor elk type van gaaring een lampjeShag schreef:geloof dat ie na een poos vanzelf van stand max naar stand ... minder gaat.. bij R53 van 2 lampjes naar 1 lampje.. misschien bij R56 zelfde?speedy schreef:Bij mij ook gloeiend heet , naar een tijdje is het voor het gevoel wel een stuk minder .

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mark dit staat in de Gen1 sectie van het forum dus het gaat om een R50/52/53. Daarvoor zijn er geen 3 standen maar slechts 2. Het lijkt mij dat deze verwarming niet goed werkt en men eerst maar eens de stekkertjes moet nalopen of ze wel goed aansluiten. Daarna zal het dan toch een gang naar de dealer worden?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

Tjees wat onwijs dom van mij
Sorry, dan zijn mijn woorden niet echt van toepassing, was om de een of andere reden in de veronderstelling dat het om een 2e gen ging...
thnx Marcel

Tjees wat onwijs dom van mij

Sorry, dan zijn mijn woorden niet echt van toepassing, was om de een of andere reden in de veronderstelling dat het om een 2e gen ging...
thnx Marcel

- jeroenvandijk
- Leerling Mini lid
Bericht
zal dan toch even weer alles gaan nalopen:s beide lampjes gaan wel branden maar heet worden de zetels niet
Same Shit Different Day
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors