Airbag uitschakelen, wie weet het?
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
als je t stekkertje loshaalt (zoals bij mij) krijg je alleen een rood lamoje op je dash...voor de apk weer gewoon terugklikken
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik zou het toch eens overwegen de maxicosi dan op de achterbank te plaatsen... veiligste en goedkoopste manier, wellicht niet de meest praktische.... 

- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
en voor die 400 ga ik geen risico lopen dat er wat misgaat .
stel je voor dat je een ongeluk krijgt je hele systeem werkt niet meer als je de stekker erafhaalt dus ook je spanners niet.
kan je kind wel in een maxicosi zitten maar straks lig je met je hoofd in het voorraam of erger.
zou er zelf niet aan moeten denken. veiligheid boven alles zeker met een kleine hummel in de auto.
stel je voor dat je een ongeluk krijgt je hele systeem werkt niet meer als je de stekker erafhaalt dus ook je spanners niet.
kan je kind wel in een maxicosi zitten maar straks lig je met je hoofd in het voorraam of erger.
zou er zelf niet aan moeten denken. veiligheid boven alles zeker met een kleine hummel in de auto.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik weet dat Olaf aan het oefenen is om de software voor elkaar te krijgen...voor de R56 kan Beek het inmiddels wel..
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De montagekosten zullen wel een aanrdig deel van de 400 Euro zijn.
Hier staat een DIY, misschien kun je het zelf.
Coderen door de dealer is namelijk niet nodig.
Hier staat een DIY, misschien kun je het zelf.
Coderen door de dealer is namelijk niet nodig.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
toen ik een baby was waren er geeneens airbags. Sterker nog, ik stond gewoon los met de wieg op de achterbank. En wat denk je? Ik leef nog steeds. Ongelooflijk maar waar.
En in m'n e36 zit ook nergens geen plofzak. Dus ik zou gewoon het stekkertje er uittrekken en er een weerstandje tussenzetten om het lampje uit te zetten op je dash et voilà, problem solved.
En in m'n e36 zit ook nergens geen plofzak. Dus ik zou gewoon het stekkertje er uittrekken en er een weerstandje tussenzetten om het lampje uit te zetten op je dash et voilà, problem solved.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors