Geen verwarming en warmloper

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
flandria
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Geen verwarming en warmloper

10 feb 2012, 14:43

beste mini fans,

heb geen verwarming en warmloper, thermostaat is het niet,heb ik al vervagen en pomp is gedemonteerd maar niks aan te zien, radiator uitgeblazen? kan de pomp stuk zijn ookal is er niets aan te zien toen ik hem opemaakte?
heeft 160.000km gelopen
groetjes
MINI
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: geen verwarming en warmloper

10 feb 2012, 16:30

flandria schreef:beste mini fans,

heb geen verwarming en warmloper, thermostaat is het niet,heb ik al vervagen en pomp is gedemonteerd maar niks aan te zien, radiator uitgeblazen? kan de pomp stuk zijn ookal is er niets aan te zien toen ik hem opemaakte?
heeft 160.000km gelopen
groetjes

Heeft je pomp al 160.000 km gelopen?? das een eind zeg... zou toch verwachten dat die gewoon heeft meegereden met de auto.... :P

Sorry, ik kan je hiet niet verder mee helpen, wellicht is zo iets een oplossing?
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2012, 17:20

Koppakking?
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 feb 2012, 18:05

koelvloeistof op juiste niveau ?
en vorstbestendig ? als het niveau te laag is en/of bevroren draait de pomp wel maar pompt niets rond waardoor de koelvloeistof niet warm word,en de verwarming dus niet werkt en de koeling dus ook niet maar het motorblok wel warmloopt dus..................
flandria
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Re: geen verwarming en warmloper

10 feb 2012, 18:36

mini cabrio schreef:

heeft 160.000km gelopen
groetjes

Heeft je pomp al 160.000 km gelopen?? das een eind zeg... zou toch verwachten dat die gewoon heeft meegereden met de auto.... :P

Sorry, ik kan je hiet niet verder mee helpen, wellicht is zo iets een oplossing?
Afbeelding
hmm.. klinkt leuk dan zit ik teminste warm, en de warmloper gewoon late voor wat het is! hehe
MINI
flandria
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Re: Geen verwarming en warmloper

11 feb 2012, 23:53

heeft 160.000km gelopen
groetjes
opgelost! een mini kenner aan de lijn gehad, blijkt een veel voorkomend probleem te zijn bij mini one bj 2002 tot 2004 dat ze heel moeilijk te ontluchte zijn, ritje rijden en ontluchten, vooral achterste nippel naast battery, en dat enkele keren achter elkaar, circuleerd telkens een luchtbel in het circulatiesysteem,(te zien tijdens rit dan zie je dat temperatuurmeter heel even zakt tot 60 graden)

groeten
MINI

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”