Groet, Fabian
Maar als de koelwatertemperatuurmeter niet meer goed is dan moet hij in de auto toch ook de verkeerde temperatuur aangeven? Deze staat op een normale stand. Als hij koud is dan moet hij eerst langzaam oplopen totdat hij zijn bedrijfstemperatuur gehaald heeft. Dit doet hij keurig.BMX schreef:ik gok dat de temperatuurmeter niet meer is zoals die was..
Dus de koelwatertemperatuurmeter (minimaal 12x woordwaarde!) even laten checken
Ik weet niet waar je woont maar miss dat iemand met een OBD-setje de waarden kan uitlezen.. als die niet goed zijn dan ben je al een stap dichterbij
Nee, hij draait niet na. Hij heeft dus geen problemen met een te hoge temperatuur. Airco in auto staat ook uit. Hier kan het du ook niet weg komen. Twee a drie seconde na het starten met koude motor gaat de ventilator in stand twee draaienspeedy schreef:Draait die ook na als je de auto uitzet?
De ventlator is oke. Als de ventilator in stand twee draait en vervolgens het relais trek van stand twee uit het zekeringenkasje gaat deze keurig op de eerste stand verder draaien. Vervolgens heb ik dit ook nog getest door de ventilator rechtstreeks op een accu aan te sluiten. Ook dan werkt de eerste en de tweede stand. Dus toch maar weer verder zoekenBen schreef:Weerstand van de eerste trap is defect.
Kost je een koelfan.
Gr Ben
De ventlator is oke. Als de ventilator in stand twee draait en vervolgens het relais trek van stand twee uit het zekeringenkasje gaat deze keurig op de eerste stand verder draaien. Vervolgens heb ik dit ook nog getest door de ventilator rechtstreeks op een accu aan te sluiten. Ook dan werkt de eerste en de tweede stand. Dus toch maar weer verder zoekenBen schreef:Weerstand van de eerste trap is defect.
Kost je een koelfan.
Gr Ben
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors