Ben opzoek naar de originele afmetingen voor stripes op de R53 DS.
Kan iemand hier mij iets meer over vertellen, of eventueel mij verder verwijzen want ik krijg het niet gevonden.
Ben van plan om binnenkort stripes te laten zetten bij mijn oude werkgever. Ben er zelf nog niet uit wat voor stripes ik erop ga laten zetten, dus als jullie nog tips hebben graag!
Misschien een foto, en als het kan afmetingen erbij?
Ik dank jullie allemaal alvast!
Groeten Pim
PS: zoveel topics waar ik dit eventueel zou kunnen plaatsen, toch maar even voor vragen en oplossingen gekozen.
Gevraagd Afmetingen Stripes of tips
- Evomini
- Enthousiast
Bericht
Viperstripes in inches (zelf even omrekenen): http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ripes.html
Ik heb zelf de 'gewone bonnet stripes', kan ze binnenkort wel even opmeten voor je.
edit: 123mm breed en ongeveer 84 cm lang, iets korter dan de motorkap zelf in ieder geval, je houdt dus een randje over waar de striping stopt voordat het je grill raakt

Ik heb zelf de 'gewone bonnet stripes', kan ze binnenkort wel even opmeten voor je.
edit: 123mm breed en ongeveer 84 cm lang, iets korter dan de motorkap zelf in ieder geval, je houdt dus een randje over waar de striping stopt voordat het je grill raakt

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors