Hoi,
zit met volgende kleine probleempjes aan mijn wagen (r53 s jcw gp):
-zonneklep passagier, als je de klep van de make-up spiegel open doet blijft deze niet
hangen waardoor de lichtjes niet branden (vriendin klaagt hier over) stukjes metaal die het
vasthouden zijn precies verdwenen?
-als je de ruitensproeiers activeert sproeit hij wel maar wist niet, voor zover ik weet
deed ie het vroeger wel.
-soms bij heel licht naar links te sturen hoor je een piepje in de stuurkolom,
wss van de stuurbekrachtiging, heb hier al wat over gelezen is niet ernstig denk ik.
alle info welkom!
mvg
Greg
3 probs: zonneklep, ruitensproeiers, stuurberkachtiging
- hardtailracer
- 4 op een rij!
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
ik zou vooral willen weten of mss iemand het 2de probleem al heeft voorgehad?
wil gewoon dat mijn auto ten aller tijde tip top staat...
mvg
Greg
dank u voor deze nuttige reactieBerthil schreef:Ik denk dat jij een nieuwe auto met garantie moet kopen of zelf heel erg handig moet worden

ik zou vooral willen weten of mss iemand het 2de probleem al heeft voorgehad?
wil gewoon dat mijn auto ten aller tijde tip top staat...
mvg
Greg
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
die ruitenwisser zou dat een zekering zijn? alle andere standen werken maar, als je sproeit dus niet.
mvg
motortje van wat? servo?kwiebje schreef:Motortje kapot?
die ruitenwisser zou dat een zekering zijn? alle andere standen werken maar, als je sproeit dus niet.
mvg
Laatst gewijzigd door hardtailracer op 26 mar 2012, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
mvg
na amper 50 000km is toch wel snel, ga het binnenkort eens helemaal demonteren denk ikboris_brznjef schreef:Bij mij is de linker zonneklep ook lammig. Dit is volgens mij gewoon ouderdom van de veertjes/metaaltjes. Dat is bij veel gebruikte auto's volgens mij zo
mvg
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
je mag mijn volledige ruitenwisser systeem komen omruilen, ik krijg er de pokken van als die dingen 800 keer op en neer gaan voor een beetje sproeivloestof .
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
mvg
Greg
Als ik zeker ben dat het aan de hendel ligt en niet te module wil ik het gerust wel eens komen overbouwenMiniOneD schreef:je mag mijn volledige ruitenwisser systeem komen omruilen, ik krijg er de pokken van als die dingen 800 keer op en neer gaan voor een beetje sproeivloestof .

mvg
Greg
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
of is er een belangrijkere reden (slijtage ofzo)?
mvg
greg
denk ook aan lsd, kan dit geluid kwaad? maw vervang je de olie om enkel van het geluid af te zijn,boris_brznjef schreef:ondanks de kosten voor een mini is ie best slecht in een hoog kwaliteitsniveau om heel eerlijk te zijn. Niet alles is even goed/netjes (af)gemaakthardtailracer schreef:na amper 50 000km is toch wel snel, ga het binnenkort eens helemaal demonteren denk ikboris_brznjef schreef:Bij mij is de linker zonneklep ook lammig. Dit is volgens mij gewoon ouderdom van de veertjes/metaaltjes. Dat is bij veel gebruikte auto's volgens mij zo
mvg
en dat geluid bij je stuurbekrachting kan de LSD zijn
of is er een belangrijkere reden (slijtage ofzo)?
mvg
greg
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Re: 3 probs: zonneklep, ruitensproeiers, stuurberkachtiging
Ouderdom, wel rot, want die zwarte kleppen zijn lastig(er) te vinden.hardtailracer schreef:Hoi,
zit met volgende kleine probleempjes aan mijn wagen (r53 s jcw gp):
-zonneklep passagier, als je de klep van de make-up spiegel open doet blijft deze niet
hangen waardoor de lichtjes niet branden (vriendin klaagt hier over) stukjes metaal die het
vasthouden zijn precies verdwenen?
Dat is dus een typische GP-kwaal, want dat heb ik ook. Moet je je niet druk om maken, gewoon even met het handje af en toe.-als je de ruitensproeiers activeert sproeit hij wel maar wist niet, voor zover ik weet
deed ie het vroeger wel.
Niks aan de hand, heb ik ook!-soms bij heel licht naar links te sturen hoor je een piepje in de stuurkolom,
wss van de stuurbekrachtiging, heb hier al wat over gelezen is niet ernstig denk ik.
Bij deze
alle info welkom!

Op een forum kan je er van uitgaan dat een ieder elkaar altijd groet, daarom mag je dit stukje altijd weglatenmvg
Greg

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors