Hallo allemaal,
Aangezien ik hier nog in deze zandbak zit en alle tijd heb om naar velgen te kijken, ben ik op het volgende probleem gelopen.
Ik heb een paar mooie velgen gezien die ik graag in 18'' onder mijn R53 wil hebben. Nu is het zo dat ze alleen de 17'' in de juiste steek maat hebben en de 18'' dus niet.
Is het wijs om steek adapters te gebruiken om dit op te lossen?
Het gaat om deze velgen:
http://www.autostyle.nl/tz-me2842503c.html
En deze adapters:
http://www.carfantasy.nl/steekadapters/ ... da943ac2d7
Nou klopt alleen de naaf diameter niet volgens mij, maar daar heb je centreer ringen voor toch?
Zeggen jullie dit is een oplossing, of doe maar niet?
Ik hoor het wel... Groetjes uit het zonovergoten Afghanistan!
Steek adapters
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
4x100 naar 5x100 zal altijd overlappen, wat in principe niet aan te raden is.
Dan zijn ze er nog in verschillende soorten:

Deze zou ik eerder kiezen dan bovenstaande:

Persoonlijke zou ik voor andere velgen gaan (of gewoon 17")...
Dan zijn ze er nog in verschillende soorten:

Deze zou ik eerder kiezen dan bovenstaande:

Persoonlijke zou ik voor andere velgen gaan (of gewoon 17")...
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Spacers is geen enkel probleem.
Maat van mij racet time attack met spacers, niks mis mee.
Uiteraard geeft het wat meer spanning op je onderstel, maar als hij er mee het circuit op kan, moet straat gebruik geen probleem zijn.
Je zal alleen wel velgen moeten hebben met een hoge ET waarde die dmv de adapter dan weer klopt met de originele waarde.
Uiteraard geeft het wat meer spanning op je onderstel, maar als hij er mee het circuit op kan, moet straat gebruik geen probleem zijn.
Je zal alleen wel velgen moeten hebben met een hoge ET waarde die dmv de adapter dan weer klopt met de originele waarde.
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Spacers is geen enkel probleem.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors