Hallo Allemaal,
ik heb een Mini Cooper 1,6 uit 2002. Ik zie op marktplaats een setje xenon lampen te koop! volgens de verkoper past dat setje op mijn Cooper en werkt zonder storingen!
wil iemand helpen voordat ik ze koop en voor verrassingen kom te staan?
groeten,
Aharram
het gaat om deze advertentie
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/m ... ck=1#photo
Past Deze Xenon setje wel of niet op mijn Mini Cooper?
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tip/hint:
Stel je even voor in het daarvoor bestemde topic en ik kan je bijna garanderen dat je dan ineens wél antwoord op je vragen krijgt
Stel je even voor in het daarvoor bestemde topic en ik kan je bijna garanderen dat je dan ineens wél antwoord op je vragen krijgt

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je nog geen xenons hebt dan moet je wel iets meer doen dan alleen pluy-and-play.
Dan moet je deze lampen aanschaffen + een set xenon 'starterpaket' Dus: Lampen en ballasten ed..
Dan moet je deze lampen aanschaffen + een set xenon 'starterpaket' Dus: Lampen en ballasten ed..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
De marktplaats ad is helaas verlopen, maar vaak zijn deze aangeboden units compleet met balast/starter en lampen. De balast/starter zit tegen de lampunit aangeschroeft. Als dat het geval is, is het ook in de meeste gevallen plug en play. Programmeren bij de dealer is dan niet nodig. Zeker bij de eerdere modellen.
Even 2 dingen niet door elkaar halen. Je hebt aftermarket HID sets. Dat zijn lossen lampen die in de originele (halogeen) lampunit gaan, daarbij zit dan een bundeltje kabels en starters. Als het goed is past de stekker van dit alles gewoon op de stekker van de standaard halogeen lamp. Daarnaast heb je origineel xenon, dit is in de meeste gevallen niet te combineren met een aftermarket HID set! Je zult de lampunit, originele starter en juiste lamp erbij moeten hebben.BMX schreef:Als je nog geen xenons hebt dan moet je wel iets meer doen dan alleen pluy-and-play.
De marktplaats ad is helaas verlopen, maar vaak zijn deze aangeboden units compleet met balast/starter en lampen. De balast/starter zit tegen de lampunit aangeschroeft. Als dat het geval is, is het ook in de meeste gevallen plug en play. Programmeren bij de dealer is dan niet nodig. Zeker bij de eerdere modellen.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit setje zit volgens de advertentie alles bij. Dan is het inderdaad plug en play en heb je alleen nog de afdekkapjes van de sproeiers nodig. Nogmaals in de meeste gevallen hoeft er ook niet geprogrammeerd te worden bij de dealer.
http://link.marktplaats.nl/551138194
http://link.marktplaats.nl/551138194
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors