Knippers bij openen/vergrendelen met AB.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Knippers bij openen/vergrendelen met AB.
Het volgende valt mij op wanneer ik m'n Sje open en sluit met de AB op de sleutel. Bij sluiten knipperen de alarmlichten wel, maar bij openen knippert er niks. Gaat alleen de binnenverlichting aan. Is dit standaard op de S-en? Kan dit ingesteld worden op e.o.a. manier?
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mijn cooper s is dit ook van toepassing. En ik heb er geen alarm inzitten dus zal het idd met het alarm te maken hebben.Het volgende valt mij op wanneer ik m'n Sje open en sluit met de AB op de sleutel. Bij sluiten knipperen de alarmlichten wel, maar bij openen knippert er niks. Gaat alleen de binnenverlichting aan. Is dit standaard op de S-en?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo te horen heeft het niks met model en/of alarm te maken, maar wel of het een pre-facelift of facelift is of een tussentijdse wijziging net voor de facelift.
Mijn pre-facelift knippert alleen bij sluiten één keer. Dat was voor het alarm inbouwen hetzelfde als na het alarm inbouwen.
Mijn pre-facelift knippert alleen bij sluiten één keer. Dat was voor het alarm inbouwen hetzelfde als na het alarm inbouwen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou het wel prettig vinden als de lampjes één keer zouden knipperen als de auto geopend wordt. Het gebeurd regelmatig dat als ik bij de auto kom de auto open is, waarschijnlijk doordat de sleutel wrodt ingedrukt bij het in de broekzak stoppen of zo.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
. Nooit op gelet. Ik heb alarm klasse 3. Zal straks 'ns kijken.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Volgens mij hebben jullie allemaal een knipperlicht-relatie met je MiniSmini schreef:Alarm klasse drie
open twee keer
dicht een keer....
euh of andersom....
behalve als er een deur open staat (of in half slot) dan knippert Smini niet naar me....

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik denk eraan een scheepshoorn in te bouwen en deze dan een signaal geeft bij openen en sluiten. 

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors