Hi all,
Ik ben niet echt een actief lid hier op het forum, maar ik beschouw jullie als experts als het gaat om problemen met mijn Mini.
Ik ben gisteravond teruggekomen van een weekendje Zürich. Helaas hield mijn Mini 100 km voor huis ermee op. Het motorvermogen viel ineens weg. Dacht eerst dat ik geen benzine meer had, maar ik had net getankt. Hij maakte verder ook geen rare geluiden, maar viel gewoon uit. Toen ik stil stond startte hij niet meer. Startmotor werkte wel en het leek alsof hij wilde aanslaan, maar deed dat niet. De lampjes van de oliedruk, motor en EML branden dan allemaal. De Belgische sleepdienst kon me niet verder helpen. Hij staat nu bij hun op het terrein.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? En weet iemand een goedkope manier om mijn bolide van Sankt-Vith, België (in de buurt van Spa-Francorchamps) bij bijvoorbeeld Keram in Maastricht te krijgen?
Alvast hartelijk dank voor de reacties!
Motorproblemen R50
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
brandstofpomp kapot.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- kevinmessak
- Leerling Mini lid
Bericht
Hi guys,
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga hem laten uitlezen. Hoop dat het iets kleins is als zo'n relay.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga hem laten uitlezen. Hoop dat het iets kleins is als zo'n relay.
- kevinmessak
- Leerling Mini lid
Bericht
Hi,
Het probleem is opgelost. Het bleek een losgelaten brandstofslang te zijn die lag te dobberen in de tank i.p.v. dat ie aan de pomp hing. Geen grote schade gelukkig!
Het probleem is opgelost. Het bleek een losgelaten brandstofslang te zijn die lag te dobberen in de tank i.p.v. dat ie aan de pomp hing. Geen grote schade gelukkig!
- kevinmessak
- Leerling Mini lid
Bericht
Geen probleem! Ik stoorde me zelf al aan het gebrek van terugkoppeling bij mijn zoektocht naar de oplossing 

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors