Hey , weer dikke shit met de mini ! Op bepaald moment geen vermogen meer alsof je met 70 pk rond rijdt . Even stil gelegt wagen heeft ff gedraait en dan stil gevallen . Wagen is nadien niet meer te starten . Iemand een idee wat het probleem kan zijn ?
Draait de startmotor nog wel? (ik neem aan van wel). Anders zou het electrisch probleem zijn.
Het is zo moeilijk om eventjes online een advies te geven. Ik verwacht dat de brandstofpomp problemen geeft. Is er onlangs onderhoud aan de auto geweest? Zijn de bougies eruit geweest?
Iets meer info helpt ons, om jou weer terug te helpen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
benzine filter is al wel een tijdje geleden , heb overlaatst alles vervangen buiten de benzine filter . Maar denk ook dat het iets met brandstofpomt zal zijn ! Maandag ga ik het probleem ff onderzoeken !
Die benzinefilter?
Is dat het werkje waar je de hele achterbank voor moet slopen etc...
Schijnt geen eenvoudig 'doe het zelf' klusje te zijn.
Tenzij ik mis ben
achterbank slope is echt niet zo veel werk , en ben geen doe het zelver maar mechanicien dus dat moet allemaal lukken ! Morge ga ik het allemaal eens deftig bekijken en ik hou jullie op de hoogte . Grts
vandaag ff met mini bezig geweest ! de benzine pomp gedemonteerd en ff stroom opgezet en deed nix ! aantal keer op de grond laten vallen en ze draaide trg
ter afwachting van nieuwe pomp ff gemonteerd en gaan rijden maar totaal geen vermogen bij doortrekken en stompen als een gek . Mini trg aan de kant tot de nieuwe pomp er is dus !