Ik ben van plan om een Milltek spruit met racecat over te nemen van Bartacus. Heb alleen geen zin om E150 aan de garage te betalen voor montage. Is er wellicht iemand die dit voor mij wil monteren? Ik zal dan uit alle macht ondersteunen met mijn twee linkerhanden En natuurlijk zorgen voor een goede catering en sterke verhalen
Ik denk niet dat iemand heel graag onder de auto ligt om te sleutel aan de uitlaat.
Het is toch wel makkelijk om hier een brug voor te gebruiken. Ik had mijn catback een tijdje geleden voor 70eu eronder laten zetten.
En mijn startmotor voor 100eu laten vervangen. (waarbij de spruitstuk er ook af moest.)
Bij jou moet alleen spruitstuk en cat los dus.. Denk dat je het voor 100eu ook wel kan laten vervangen waar ik het heb gedaan. Ze waren er toch wel een tijdje mee bezig. Dus lijkt me wel de moeite waard.
Thx! De vraag is dan waar heb je dit laten doen? Ik heb Kuil Banden gebeld dn zij denken 2,5 uur nodig te hebben a €52,50 ex btw...
Is er toevallig iemand die regelmatig in zowel omgeving Haarlem als omgeving Groningen komt die voor mij het spruitstuk uit De Zilk wil ophalen bij Bartacuss (tegen vergoeding natuurlijk)?
Je hebt gelijk, wel leuk om het verhaal even af te maken:
Spruitstuk zit er inmiddels onder, gemonteerd door goede en voordelige garage uit de buurt waar ik iemand ken: diagnose service noord te Burgum. Kosten €125, baten: heeeeeeel fijn geluidje en (nog) fellere gasrespons!