Sorry, ik weet dat er al heel wat over op het forum staat, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil alle kustof ringen, KM teller, toerenteller etc etc loshalen. Het meeste zit geklikt en is makkelijk. Maat bijv de toerenteller en de Km teller zit toch wel heel vast en ben bang het kapot te maken.
Heeft iemand toch nog even zin om me te vertellen hoe ik die loskrijg?
Bij voorbaat dank en nogmaals sorry voor dit bericht, maar kan echt het juiste niet vinden op het forum.
Miq
Kunststof ringen loshalen...
- SCUD
- Mod virus alert!
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toerenteller moet je loshalen van je dash ( 1 schroef ). de 2 schroeven aan de achterzijde loshalen van de toerenteller dan kan je hem uit elkaar klikken incl. de ring.
Je dash rond je km teller loshalen ( bij mij geens schroeven, trok hem zo los ) , de kap die erom heen zit loshalen ( 4 schroeven volgens mij ) en dan kan je vanaf de achterzijde de ring los maken.
Je dash rond je km teller loshalen ( bij mij geens schroeven, trok hem zo los ) , de kap die erom heen zit loshalen ( 4 schroeven volgens mij ) en dan kan je vanaf de achterzijde de ring los maken.
R53 MCS HB / Pepper White
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Ja jongens, bedankt, maar hier geld dus weer "eerst kijken, dan doen". Ik was zelf dus gewoon STOM bezig. Ik dacht dat ik eerst de BOVENPLAAT los moest halen, maar die voorkant dash-deelen klikken dus gewoon los!
Heb mijn hele bovenplaat weer vast zitten gelukkig!!!
De KM teller ring zit bij mij met 2 pinnetjes geklikt en hier en daar een "dot" lijm/pasta. Heb nu alles los, en ook meteen mijn "Leather Dash" (Works) erin zitten! Al met al een leuke klus, maar dank zei jullie ging het een heel stuk sneller! Dus alvast hartsikke bedankt mede MINI rijders/sleutelaars!
Alle ringen ga ik nu laten spuiten, ben er alleen nog niet helemaal uit welke kleur?
(Tips are always welcome!!)
Heb mijn hele bovenplaat weer vast zitten gelukkig!!!
De KM teller ring zit bij mij met 2 pinnetjes geklikt en hier en daar een "dot" lijm/pasta. Heb nu alles los, en ook meteen mijn "Leather Dash" (Works) erin zitten! Al met al een leuke klus, maar dank zei jullie ging het een heel stuk sneller! Dus alvast hartsikke bedankt mede MINI rijders/sleutelaars!
Alle ringen ga ik nu laten spuiten, ben er alleen nog niet helemaal uit welke kleur?
(Tips are always welcome!!)

Surreality Just Got Funky!
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Erg mooie foto! Zet me erg aan het denken, het spuiten ga ik ook zelf met een buurman doen. Dacht al aan zwart, maar wordt misschien saai? Dit is wel heel tof, om zo te spelen met wat kleur!!
Erg toffe foto, bedankt! Zet me wel ff aan het denken!
Erg toffe foto, bedankt! Zet me wel ff aan het denken!
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Wilde even laten weten dat de kleur een metallic black is geworden, in combinatie met het antraciet leather Dash is het een simpele maar mooie combi geworden vindt ik zelf. Nu de downpipes nog en de speaker ringen. De speaker ringen zal wel wat meer werk worden omdat die vastgelijmd zitten geloof ik, en de downpipes hangt weer je hele radio en airco bediening aan, ff kijken hoe dat op te lossen!
Zal binnekort ff een fotootje plaatsten hoe het eruit ziet in deze kleuren combinatie!
Zal binnekort ff een fotootje plaatsten hoe het eruit ziet in deze kleuren combinatie!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors