Nog even paar daagjes geduld en dan staat de R52 JCW Cabrio voor de deur op een spiksplinterverse Cobra EVO-1 schroefset.
Daarnaast heb ik gisteren een setje 17" PaceStar OEM velgjes opgehaald bij Ben dus nu alleen nog een paar knappe winterbanden.
Ik krijg een setje 205-50-r17 aangeboden; lijkt me wel lekker comfortable om in de wintermaanden net wat meer lucht in de banden te hebben / ballonbandjes erom te leggen.
maar gaat dat passen met de schroefset? in de winter gaat deze wel maximaal omhoog, maar van Coendek kreeg ik al door dat dit alsnog minimaal 3cm lager is dan standaard...
Winterbanden 205-50-17 icm Cobra EVO-1 schroefset
- Erwinner
- Be Mini
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar wanneer je een winter verder bent zal het aanlopen wel wat minder zijn aangezien er dan in de wielkasten wrs
wel wat minder aanwezig zal zijn om tegen aan te lopen..
Of dat bij de R52 en de R56 hetzelfde zal zijn weet ik niet zeker, maar ik heb deze maat ook als winterband en ik heb 3cm verlaging (Eibach veren) en dat loopt dus idd wel wat aan.Wilcoos schreef:Bij mij gaat er 205/45 onder. Dat moet passen met 3cm verlaging. 205/50 is iets breder, en iets hoger. Hij zal misschien wat vaker aan gaan lopen.
Maar wanneer je een winter verder bent zal het aanlopen wel wat minder zijn aangezien er dan in de wielkasten wrs
wel wat minder aanwezig zal zijn om tegen aan te lopen..

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verstandig!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors