Halo allemaal....
nu ik mijn velgen plus banden van voor naar achter wil halen......
heb ik een krik nodig,
Je ziet ze al vanaf 9,- (zo'n olie gevulde pot, tot 2ton) tot 999,-.....
maar wie heeft wat? en wat werkt goed bij de mini.....
Thanx
Krrrrrik nodig
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Krrrrrik nodig
Achter in je kofferbak ligt er eentje. Maar je kan ook gewoon bij de sloop langsgaan, daar kun je ze zowat gratis halen..Smini schreef:Halo allemaal....
nu ik mijn velgen plus banden van voor naar achter wil halen......
heb ik een krik nodig,
Je ziet ze al vanaf 9,- (zo'n olie gevulde pot, tot 2ton) tot 999,-.....
maar wie heeft wat? en wat werkt goed bij de mini.....
Thanx

- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Uhm..... naast mijn accu? heb een Sje :-)
Het gaat mij om een krik waarmee ik de hele zijkant kan tillen.... of in ieder geval een veilig ding.... een krik die je onder je auto kan rijden bijvoorbeeld...... of ik koop 2 van die olie krikjes en krik gewoon de hele zijkant 10 cm omhoog..... maar tips zijn welkom
Het gaat mij om een krik waarmee ik de hele zijkant kan tillen.... of in ieder geval een veilig ding.... een krik die je onder je auto kan rijden bijvoorbeeld...... of ik koop 2 van die olie krikjes en krik gewoon de hele zijkant 10 cm omhoog..... maar tips zijn welkom

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hiermee heb ik in 1x het voor- en achterwiel gewisseld naar wintervelgen/banden.
Verrijdbare garagekrik is de handigste.frankie schreef:Als je vaker van plan bent te krikken (de auto opkrikken bedoel ik dan), zou ik niet zo'n potkrik nemen (werkt niet handig), maar gewoon een wat lichtere garagekrik van een paar tientjes die je onder je auto kunt rijden.
Hiermee heb ik in 1x het voor- en achterwiel gewisseld naar wintervelgen/banden.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Doe ik al genoeg!frankie schreef:Sommige mensen vinden het leuk zelf hun handen vies te maken...geeft voldoening als de klus erop zit

- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors