Dit gebeurt als de motor koud en als ie warm is?? De snaar kan het niet zijn lijkt me, ik nog geen 25.000 km gereden. Is al wel 2 jaar en 3 maanden oud? Weet iemand waar het aan kan liggen? Bij voorbaat dank!
Greetz Henk
Piepen bij stationair lopen??
- miniloog
- Leerling Mini lid
Bericht
piepend geluid van de snaar is niet altijd het gevolg van de riem die slecht is, maar kan ook een slanrol of geleiderol zijn waar een lagertje in zit.
Om er achter te komen wat het is moet je even wat WD40 op de snaar spuiten als het geluid weg is dan is het de snaar.
als het niet weg is moet je het op de spanrol spuiten als het dan weg is spanrol + riem vervangen.
succes ik hoor het wel.
anders even langs komen.
greetz miniloog
Om er achter te komen wat het is moet je even wat WD40 op de snaar spuiten als het geluid weg is dan is het de snaar.
als het niet weg is moet je het op de spanrol spuiten als het dan weg is spanrol + riem vervangen.
succes ik hoor het wel.
anders even langs komen.
greetz miniloog
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
heb dit fenomeen vorige winter ook meegemaakt...
ben drie maal bij de dealer geweest
nadat ze de snaar vervangen hadden bleek de uitlijning van de poelies (alternator-krukas-spanrol) niet te kloppen...sindsdien geen geluidje meer gehoord!!!

ben drie maal bij de dealer geweest

nadat ze de snaar vervangen hadden bleek de uitlijning van de poelies (alternator-krukas-spanrol) niet te kloppen...sindsdien geen geluidje meer gehoord!!!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors