wat wel duidelijk naar voren komt in al jullie verhalen, is dat de versnellingsbak van een cooper s slecht is en dan met name die uit bouwjaar 2002/2003, hoe moet ik mij dit voorstellen, waaraan kan ik merken dat de versnellingsbak slecht of kapot is (zwaar schakelen bijvoorbeeld??)
omdat ik voornamelijk aan het kijken ben voor een mini cooper s uit 2002 (deze zijn nog een beetje te betalen) vind ik het toch wel erg belangrijk om hier en de andere kinderziektes en minpunten/aandachtspunten van te weten, zodat ik niet voor veel geld een kat in de zak koop.
gisteren ben ik samen met mijn vriendin gaan testrijden in een licht blauwe cooper s uit 2002 met 70000km op de klok, wat een super wagentje, viel mij dus wel op dat de versnellingen erg stroef in te leggen waren, ook vond ik dat de stuurbekrachtiger bij monoevreren met een stilstaande wagen erg zwaar was, dit kan ook er aan liggen dat ik aan de auto moet wennen (kom uit een peugeot 206gti)
enfin, ik zou dus erg graag jullie meningen en wetenschap willen horen over de coopers uit 2002.
alvast bedankt.
Gr,
Kamiel