als ik meer dan 3500 toeren maak gaat mijn mini cooper s (2003) heel erg stinken.
Als ik dan de motorkap open dan ruik ik daar niets en zie ook niets vreemds.
Hij lekt geen olie of koelvloeistof, het ruikt naar verbrand plastic .
Heeft iemand hier ervaring mee?
Stank boven 3500 rpm
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jup, heb ik ook gehad..
Gewoon doorgassen, ik heb namelijk nergens last meer van
Gewoon doorgassen, ik heb namelijk nergens last meer van

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Eerst goed bekijken wat nou je probleem echt is. 
Als het echt bij de accu vandaan komt, dan zou ik ook daar beginnen. Dus eerst de accu (laten) meten. Als die goed lijkt te zijn, dan pas kijken naar andere zaken, zoals laadstroom, stroomverbruik, etc.
Komt de lucht toch ergens anders vandaan, dan heeft het meten van de accu of dynamo natuurlijk helemaal geen zin. Voor 't zelfde geld is het een of andere riem die iets slipt op een poelie, of een remklauw die wat stroef loopt en heet wordt, een plastic zak die ergens de uitlaat raakt...

Als het echt bij de accu vandaan komt, dan zou ik ook daar beginnen. Dus eerst de accu (laten) meten. Als die goed lijkt te zijn, dan pas kijken naar andere zaken, zoals laadstroom, stroomverbruik, etc.
Komt de lucht toch ergens anders vandaan, dan heeft het meten van de accu of dynamo natuurlijk helemaal geen zin. Voor 't zelfde geld is het een of andere riem die iets slipt op een poelie, of een remklauw die wat stroef loopt en heet wordt, een plastic zak die ergens de uitlaat raakt...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
he Robert ik wilde net reageren "heb je niet een plastic zak onder de uitlaat vastplakken" maar je maait het gras weer voor m'n voeten vandaan.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors