Of kan je hier beter niet aanbeginnen zelf en het maar gewoon laten doen?
Je hebt inderdaad wel een brug nodig zodat je er vanaf onder goed bij kunt!FastBunny schreef:Wie heeft er wel eens zelf zijn spruitstuk vervangen? Is dat veel werk/moeilijk? Of heeft er iemand een handleiding voor? Als je het wil laten monteren ben je tussne de 150 en 200€ kwijt namelijk![]()
en hoe doe je dat dan, want ik ga dat binnekort ook laten plaatsen...werner schreef:Je hebt inderdaad wel een brug nodig zodat je er vanaf onder goed bij kunt!FastBunny schreef:Wie heeft er wel eens zelf zijn spruitstuk vervangen? Is dat veel werk/moeilijk? Of heeft er iemand een handleiding voor? Als je het wil laten monteren ben je tussne de 150 en 200€ kwijt namelijk![]()
Als je een brug kunt regelen wil ik wel even helpen.
Let wel je zult na montage spruitstuk wel de lambda regeling uit moeten laten zetten.
Anders gaat je motorstorings lampje branden!!!!!
sorryminiracer schreef:ja dat weet ik want ik heb die link daar vroeger gepostcoendek schreef:zie drie posts omhoog... en KLIK!!![]()
maar staat dat van die lambda sondo daar dan ook in... ik zal eens kijken... misschien heb ik erover gekeken
sommigen zeggen dat hij dan in LIMP MODUS gaat en dat je wagen dan maar 30 km/uur haalt...FastBunny schreef:Stel dat je niets aan de software doet, en je gaat rijden en het storingslampje gaat branden kun je dan gewoon nog doorrijden ? Of gooit de software de auto in noodloop en is die vervolgens niet meer vooruit te branden (lees: ervaring mee...)
Inderdaad alleen lampje, geen noodloop.Berthil schreef:Ik heb het ook gehad, alleen het motorlampje gaat branden ten teken dat er wat aan de hand is geweest. Hij gaat niet over op limp modus. Dat is als je b.v. je compressiedruksensor kapot is. Als je compressordruk boven de 1,15 bar komt gaat je DSC lampje branden en gaat de motor mager lopen, dat is wel gevaarlijk voor ej motor als je dan nog steeds tot 6000 door gaat trekken. Alleen het emissielampje is niet zo erg.
Bij een SS kan dit gewoon aanblijvenwerner schreef:Inderdaad alleen lampje, geen noodloop.
Beek kan de lambda gewoon uitzetten, dit gebeurd ook bij de MTH software en beek tuning.
Dit is afhankelijk welke KAT er gebruikt is, bij de supersprint kan hij gewoon aan blijven dacht ik.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors