Ik zit te denken om mijn ramen achter te laten tinten naar weet niet goed waar ik op letten moet. Wat kost zo iets en waar kan je dat laten doen in de buurt van Arnhem?
En hoe zit dat met krasjes in je bestaande ruiten en zo?
Ramen tinten, waar aan denken?
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Ramen tinten, waar aan denken?
Probeer deze link eens
http://lmgtfy.com/?q=ruiten+tinten+arnhem" onclick="window.open(this.href);return false;

http://lmgtfy.com/?q=ruiten+tinten+arnhem" onclick="window.open(this.href);return false;
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Ik heb intussen folie aangeschaft om het eens te proberen. Het is 35% folie. Maar dat is echt helemaal niet donker? Is het nou 35% donkerder of 35% doorlatend? En wat mag nou?
En ik kwam diverse kleine pitjes enzo tegen die dus bubbels geven. Wat doe je daar aan?
En ik kwam diverse kleine pitjes enzo tegen die dus bubbels geven. Wat doe je daar aan?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Je kunt echt niet ff zelf je ramen tinten als je 0,0 ervaring hebt......
Gewoon bij een bedrijf laten doen voor 50/60 euro per raam
Gewoon bij een bedrijf laten doen voor 50/60 euro per raam

- speedy
- NMC Legend
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Ja dat ga ik ook maar ik wil eerst ervaring opdoen met hoe donker ik het wil hebben. En ik ben bang dat mijn ruiten niet goed genoeg meer zijn, is alweer uit 2002!
- speedy
- NMC Legend
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Nou ivm beschadigd glas enzo. Ik heb 1 raam geprobeerd maar zag een paar hele kleine putjes in het glas.
- speedy
- NMC Legend
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
Ik had ergens in de buurt van Eindhoven geïnformeerd. Achterruit + zij-achterruiten = €320,- euro.
Dan voel ik me bij deze aanbevolen als er ergen rondom eindhoven een adres is voor 60-70 euro per raam.
Dan voel ik me bij deze aanbevolen als er ergen rondom eindhoven een adres is voor 60-70 euro per raam.
Mini cooper R50 2005
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Jah dûhh, weet ik ook wel. Maar ik heb dus wat plekjes. Ga denk kk maar eens informeren
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
320,- is echt te veel hoor. Zijn goedkopere adressen als je even zoekt...Bjornjacobs schreef:Ik had ergens in de buurt van Eindhoven geïnformeerd. Achterruit + zij-achterruiten = €320,- euro.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- coco
- Nieuwsgierig
Bericht
Hey Gijs, misschien is een optie de zonneschermpjes voor de zijramen achter en de achterruit.
Ik heb ze gekocht bij BMW parts.nl en bevielen mij goed totdat mijn vriendin een actie won waarbij ik mijn ramen mocht laten tinten
.
Heb ze vanaf de a-stijl in 35% laten tinten, ziet er super mooi en niet te fout ofzo uit
.
Dutchdutch carwrapping in gouda, zeker de moeite waard
.
Wil wel een visje uitgooien voor evt korting van clubleden als je wilt
.
Ik heb ze gekocht bij BMW parts.nl en bevielen mij goed totdat mijn vriendin een actie won waarbij ik mijn ramen mocht laten tinten

Heb ze vanaf de a-stijl in 35% laten tinten, ziet er super mooi en niet te fout ofzo uit

Dutchdutch carwrapping in gouda, zeker de moeite waard

Wil wel een visje uitgooien voor evt korting van clubleden als je wilt

- coco
- Nieuwsgierig
Bericht
ohw ja, mijn coopertje is ook van 2002 en is er echt van opgeknapt 

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Hallo,
Verleden week mijn 3 achterste ramen 35% doorlatend laten tinten in Den Haag voor 80,- eur. Is echt top gedaan. Nu zelfs een aanbieding voor 70,- eur. http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
gr. Erwin
Verleden week mijn 3 achterste ramen 35% doorlatend laten tinten in Den Haag voor 80,- eur. Is echt top gedaan. Nu zelfs een aanbieding voor 70,- eur. http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
gr. Erwin
Respect 2 All 

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”