R
- Willem1974
- Nieuw Lid
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Vervangen Draagarm + steun incl rubber cooper S R 53
ik zeg je moet erg hendig zijn haha maar als je er geen zin in heb kan je een PM wagen aan samspimpmini die kan het voor je doen
burn rubber not your soul

- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Hi Willem,
Ik heb goede ervaringen bij de garage waar ik mijn Playmini uitlaat heb laten monteren, waarna ik de draagarmspacers en kleppendekselpakking ook heb laten vervangen. Uurtarief is ook erg schappelijk.
Ik weet niet waar jij vandaan moet komen, maar zit in Vianen.
Ik kan wel een PB met gegevens sturen als je wilt?
Gr, Nico
Ik heb goede ervaringen bij de garage waar ik mijn Playmini uitlaat heb laten monteren, waarna ik de draagarmspacers en kleppendekselpakking ook heb laten vervangen. Uurtarief is ook erg schappelijk.
Ik weet niet waar jij vandaan moet komen, maar zit in Vianen.
Ik kan wel een PB met gegevens sturen als je wilt?
Gr, Nico
- Manick
- Sponsor
Bericht
Willem
Ik heb bij mijn R53S mijn rubbers vervangen door Powerflex rubbers. Ik het oude rubber met de brander er tussen uit gefikt en daarna gewoon de Powerflex in geperst

zie foto`s voor een ongeveer beeld er van.
Ik kan je er wel bij helpen op zaterdag mits je wel Powerflex hebt, want als je complete rubbers heb met steun kan het bijna niet anders dan het subframe laten zakken, en ten tweede Powerflex rubbers is een wereld van verbetering tov OEM rubbers
gr. Manick
Ik heb bij mijn R53S mijn rubbers vervangen door Powerflex rubbers. Ik het oude rubber met de brander er tussen uit gefikt en daarna gewoon de Powerflex in geperst

zie foto`s voor een ongeveer beeld er van.
Ik kan je er wel bij helpen op zaterdag mits je wel Powerflex hebt, want als je complete rubbers heb met steun kan het bijna niet anders dan het subframe laten zakken, en ten tweede Powerflex rubbers is een wereld van verbetering tov OEM rubbers
gr. Manick
- Willem1974
- Nieuw Lid
Bericht
Als je technische vragen hebt of je zoekt een Mini-monteur, vraag het Manick.
Hij weet waar hij het over geeft en kan je helpen indien
nodig !
Prima kerel.
Hij weet waar hij het over geeft en kan je helpen indien
nodig !
Prima kerel.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors