Rechter Koplamp kapot

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
StephanieJoyce
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Rechter Koplamp kapot

01 nov 2013, 15:44

Het klinkt heel lullig misschien, maar de rechter koplamp van mijn Cooper is kapot.

Nu heb ik hem al vervangen en precies weer zo aangesloten zoals die zat, maar nog doet de koplamp het niet. Groot licht doet het overigens wel.

Inmiddels heb ik ook de zekeringen (FL8 en FL12) onder de motorkap omgewisseld om te kijken of een van deze twee kapot is, maar deze blijken prima te werken.

Wie heeft een suggestie? Ik vind het eigenlijk een te simpel probleempje om naar de garage te rijden.

Bij voorbaat alvast bedankt voor jullie antwoorden.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Rechter Koplamp kapot

01 nov 2013, 15:58

even de stekker met contactspray inspuiten, bedrading nalopen, aarde etc. Kan van alles zijn, moeilijk te zeggen zo.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
StephanieJoyce
Nieuw Lid
Nieuw Lid

01 nov 2013, 22:04

Stekker is helemaal schoon en maakt goed contact. Ook de bedrading ziet er prima uit. Helaas heb ik geen gereedschap om het helemaal door te meten.

Zijn er wellicht andere zekeringen voor de koplamp?
StephanieJoyce
Nieuw Lid
Nieuw Lid

04 nov 2013, 13:39

Dom, dom...

Er zitten twee H7 lampjes in de koplamp unit. Als ik gelijk de goede had vervangen dan had ik in een keer klaar geweest :)

Weer wat geleerd....

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”