Kan iemand me zeggen hoe die zwartglanzende raamstijlen heten . Ik bedoel dus die wat schuin verticaal naast het raam naar boven lopen. Ik weet anders niet hoe ik ze moet zoeken op internet.
Bvd,
Johan

johan-01 schreef:Hallo,
Kan iemand me zeggen hoe die zwartglanzende raamstijlen heten . Ik bedoel dus die wat schuin verticaal naast het raam naar boven lopen. Ik weet anders niet hoe ik ze moet zoeken op internet.
Bvd,
Johan![]()
Nix schreef:Als je deze zoekt om te vervangen omdat de huidige niet meer mooi zijn vanwege krassen etc, dan zou je eerst nog kunnen proberen te polijsten. Heb ik nl ook gedaan en gaat erg makkelijk en zien er weer als nieuw uit. (even ervan uitgaande dat bovenstaande ook de reden is van vervanging .. )
Bvd,
Johan![]()
johan-01 schreef:Neen,
Deze is op de autoweg , waarschijnlijk agv de harde wind eraf gewaaid.
Ik kwam er pas 2 dagen later achter. dacht eerst dat er een tak tegen het raam was gewaaid,
Gr,
Johan.
Nix schreef:Als je deze zoekt om te vervangen omdat de huidige niet meer mooi zijn vanwege krassen etc, dan zou je eerst nog kunnen proberen te polijsten. Heb ik nl ook gedaan en gaat erg makkelijk en zien er weer als nieuw uit. (even ervan uitgaande dat bovenstaande ook de reden is van vervanging .. )
Bvd,
Johan![]()
Ik heb een rechter nodig,ThaCheek schreef:zelfde als bij mij!
ik heb nog een linker over als je wilt!
johan-01 schreef:Ik heb een rechter nodig,ThaCheek schreef:zelfde als bij mij!
ik heb nog een linker over als je wilt!
Toch bedankt,
GR,
Johan.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors