Stoelverwarming voorbereiding?

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
sweetspeed
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Stoelverwarming voorbereiding?

05 mar 2014, 22:13

Allereerst excuus, het kan zijn dat dit topic al bestaat maar ik kreeg zoveel hits in de zoekfunctie dat ik maar een draadje open. Heb vandaag een R53 uit 2002 gekocht, prachtig bakje met precies een ton aantoonbaar op de teller. Met panodakje ! Helaas geen HK audio en gek genoeg geen stoelverwarming in de leren zetels. Nou ben ik als Saab rijder erg verwend en wil die billenwarmer er graag in.
Zijn de Mini stoelen wel voorbereid doorgaans ? Zo ja, weet iemand waar ik de "how-to" kan vinden om dat spul te installeren ?

Thnx alvast !!
Marcel Always Open
Cabrio-King

Re: stoelverwarming

05 mar 2014, 22:41

"doorgaans" zijn ze niet voorbereid, sommige stoelen vooral de latere versies zijn voorbereid

Jouw 2002 MINI zal dat echt niet hebben. (denk aan vanaf 2005). Helaas voor jou.
Echt zeker weten doe je als je onder de stoel gaat kijken naar welke stekkers er aan de stoel vastzitten (let op; eentje is de airbag).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: stoelverwarming

05 mar 2014, 22:44

Ha sweetspeed!

is mogelijk, stoelen moeten wel voorbereid zijn. moeten dan 3 stekkers onder je stoel zitten, een blauwe, gele, en die voor de stoelverwarming: een zwarte driepolige stekker
is een super mooi retrofitset voor te bestellen bij de dealer. monteren is even werk maar dan zit het wel supernetjes

met de zoekfunctie vond ik dit:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 9&start=75
sweetspeed
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: Stoelverwarming

06 mar 2014, 09:21

Thnx mannen, als ik hem maandag ga ophalen kijk ik meteen even onder de stoel !

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”