Me vandaag geregistreerd omdat ik al veel opstak bij het lezen van de onderwerpen alleen. Nu kan ik dus ook nog zelf vragen stellen.
Ik heb een leuke Mini One gezien in Goirle. Heb al veel van jullie geleerd maar ben ook een beetje bang geworden

Mijn broers verklaren me sowieso voor gek dat ik mijn trouwe Twingootje van 6 jaar met 60.000 km wil vervangen door een oldtimer uit 2002 met veeeeeeel km's.
Maar eigenwijs als ik ben zet ik toch door!
Nu heb ik een aantal vragen:
1) De One die ik heb gezien ziet eruit als een Cooper. Gebeurt dit wel vaker?
2) Heeft een One minder kans op problemen met de bak dan de Cooper (minder krachtig)?
3)De meneer vertelde me dat de temperatuurmeter kuren vertoont. Mij maakt dit (in beginsel) niet uit maar heeft het verder nergens gevolgen voor?
Hij wist niet precies te vertellen (iig toen ik hem aan de lijn had) hoeveel inch banden er onder zaten.
4)Nu heb ik nog een goed setje 14-inch velgen staan. Zou ik die in de winter onder de Mini kunnen doen?
Is het mogelijk dat er een goede Mini te koop staat voor dat geld, met dat bouwjaar en die km-stand?
En als laatste een vraag of iemand in de buurt van Goirle (woon zelf in Friesland) een deskundige proefrit zou willen maken voor mij als ik dit afspreek met meneer? Ik heb mijn auto verkocht en wil iemand die lange rit niet aandoen dus wil ik met de trein gaan en hem misschien meteen meenemen maar een beetje idee van de staat zou wel prettig zijn, haha.
Onderstaand de link naar mijn lieverdje

Hoop van jullie te horen!
Groet,
Pekster
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 75&asrc=st