we zijn op zoek na een andere supercharger
heeft iemand er al wat gedaan en zo ja
wat ben wel benieuwde wat jullie zeggen
en vinden
ps geen sprinttex die gaan toch kapot
gr leonie
een andere supercharger
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Re: een andere supercharger
Volgens mij heeft davy een sprintex gehad.. Weet zo ook niet 1,2,3 een andere..? Ligt denk ik ook aan hoeveel vermogen je wilt gaan bouwen en wat je eventueel met interne blok wilt.. (Zuigers, drijfstangen enz)
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Even wachten tot de TVS uitkomt. Dat wordt bijna een plug and play kit
Sprintex niet doen, been there done that. Rotrex is veel te veel verbouwen en belabberde vermogensopbouw (alleen bovenin sterk).
Een m45 is nou niet echt iets voor dik vermogen, en een 19% is leuk, als je nooit boven de 6000 toeren komt of minimaal een goeie front mount hebt/methanol injectie. Speel het met een M45 op safe en stop er een 17% op, dan hoef je intern ook niks aan te passen.
Wil je echt vermogen.. Turbo doen, dan gaat er een wereld open, maar dan moet je ook veel verbouwen
Sprintex niet doen, been there done that. Rotrex is veel te veel verbouwen en belabberde vermogensopbouw (alleen bovenin sterk).
Een m45 is nou niet echt iets voor dik vermogen, en een 19% is leuk, als je nooit boven de 6000 toeren komt of minimaal een goeie front mount hebt/methanol injectie. Speel het met een M45 op safe en stop er een 17% op, dan hoef je intern ook niks aan te passen.
Wil je echt vermogen.. Turbo doen, dan gaat er een wereld open, maar dan moet je ook veel verbouwen

- leonieR53
- Leerling Mini lid
Bericht
oke bedankt voor de info
ik heb al een 17% pully en een grs motorsport intercooler
en andere zuigers en me kop is ook al gedaan met andere kleppen
en voor druk veren
ligt ook al een catcam van 1320 in met 550 injectoren en grote gasklep
met hoe veel druk rijden jullie ???
ik heb al een 17% pully en een grs motorsport intercooler
en andere zuigers en me kop is ook al gedaan met andere kleppen
en voor druk veren
ligt ook al een catcam van 1320 in met 550 injectoren en grote gasklep
met hoe veel druk rijden jullie ???
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Druk is niet het antwoord, je hebt meer aan een grotere flow. Druk = warmte. Dat wil je niet.leonieR53 schreef: met hoe veel druk rijden jullie ???
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik wou net zeggen, 18 psi klinkt leuk.. Maar zegt eigenlijk nog niks.
Turbo setups draaien op 15 psi vaak al meer dan 300 pk, enkel en alleen omdat er bakken meer lucht/benzine door de motor heen stromen
Turbo setups draaien op 15 psi vaak al meer dan 300 pk, enkel en alleen omdat er bakken meer lucht/benzine door de motor heen stromen
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors