Beste mini-genoten,
Ik wil graag een Mini Cooper Chili kopen, MAAR.... de knopjes op het stuur werken niet: d.w.z. de knopjes op de voorkant van het stuur werken niet (oa die van de cruisecontrol). De knoppen aan de achterzijde werken wel (radio).
Wat kan dat zijn, hoe los ik het op en wat zou het kosten?
Alvast bedankt! Gr Bas
Knopjes op het stuur werken niet
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Knopjes op het stuur werken niet
Ik denk dat je voorstelknopje ook stuk is 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ah Casper dat wisten wij ook niet in het begin dat er verwacht word dat je jezelf voorstelt enz. 
Vind het altijd zo'n gelul die opmerkingen....
Alleen nieuwe knoppen zijn denk ik rond de 100 euro maar is natuurlijk wel vreemd dat alles het niet doet ????
heeft de auto die optie af fabriek wel? Misschien dacht eigenaar dat het plug and play was maar volgens mij werkt dat helaas niet zo.

Vind het altijd zo'n gelul die opmerkingen....
Alleen nieuwe knoppen zijn denk ik rond de 100 euro maar is natuurlijk wel vreemd dat alles het niet doet ????
heeft de auto die optie af fabriek wel? Misschien dacht eigenaar dat het plug and play was maar volgens mij werkt dat helaas niet zo.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Speedy geeft het antwoord al..
Casper schreef:Ik denk dat je voorstelknopje ook stuk is

Speedy geeft het antwoord al..

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors