Radio zegt disabled....
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
Radio zegt disabled....
De boost radio zegt dat is disabled is, en doet verder ook niks.... wat kan dit zijn???????
- steunebrink
- 4 op een rij!
- emillio
- Be Mini
Bericht
Ben even aan het speuren geweest op het Engelse forum....het blijkt dat de radio zijn signaal met de I-bus is kwijt geweest. Daardoor springt hij in de beveiligingsmodus....
Invoeren van code in het "geheime" menu....door het langdurig indrukken van de "m" toets!
Sterkte ermee!
Invoeren van code in het "geheime" menu....door het langdurig indrukken van de "m" toets!
Sterkte ermee!
- steunebrink
- 4 op een rij!
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
daar begint het probleem, radio komt uit duitsland.... via E-bay, zat een wave in... nu een boost....
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
kijk wel ff verder, tante van mij werkt bij bmw nederland, is ff kijken wat die kan regelen....
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
Nou heb ik landurig op "M" gedrukt, maar ik krijg dan alleen een SN nummer te zien en kan verder nog niks....
Emillio, waar had je dat gevonden?, welke site?
- emillio
- Be Mini
Bericht
Kwam een hit op de mini2.com site....ging eigenlijk over een Z3 radio...moet je maar even lezen!
Even gegoogeld...min radio boost disabled....steunebrink schreef:Nou heb ik landurig op "M" gedrukt, maar ik krijg dan alleen een SN nummer te zien en kan verder nog niks....
Kwam een hit op de mini2.com site....ging eigenlijk over een Z3 radio...moet je maar even lezen!
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
hij doet ut!!!
Draadje 7 aan draadje 9 knopen... is de bus wire van de radio, dat ie weet dat ie in een mini of een bmw zit...
dus...

Draadje 7 aan draadje 9 knopen... is de bus wire van de radio, dat ie weet dat ie in een mini of een bmw zit...
dus...

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors