Vanmorgen deed de mini ut niet (nog steeds niet trouwens), bij het omdraaien van het startknopje begint het ligt en nog wat dingen te knipperen, maar starten homaar, wat kan dit zijn???, startrelais?, zekering?...
Beetje klote dit....
Mini start niet
- steunebrink
- 4 op een rij!
- steunebrink
- 4 op een rij!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kán een hoop zijn, maar je zegt dat er lampjes gaan branden, dus de accu lijkt me sterk. Ik denk dat het eerder de startmotor is.
Even aan wat mensen vragen of ze je helpen duwen, dan kan je hem vrij eenvoudig starten.
Even aan wat mensen vragen of ze je helpen duwen, dan kan je hem vrij eenvoudig starten.

- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
mmmm, het vreemde is dat je helemaal niks hoor, geen tikken of wat dan ook, alleen knippert het dimlicht als een idioot.... heel vreemd, zelf als die uit staat, en dat doet ie nooit als je normaal gesproken start...
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
De startmotor is bijna 1pk en heeft veel meer kracht nodig dan een paar lampjes. Probeer eens op contact je grootlicht en je verwarming op vol. Als ie dat trekt dan zit er nog genoeg juice in je accu's. Dan kan een vastlopende startmotor gehoord worden door een vrij duidelijke klik. Anders verdenk ik je startonderbreker.
Maar toch vrijwel zeker dat het je accu is
Maar toch vrijwel zeker dat het je accu is

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
ik denk inderdaad dat ik ff startkabels ga proberen straks....maar gister niks gemerkt, kan die ineens leeg/stuk zijn?, in 1 nacht?
- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
maar toch vreemd dat je licht dan als een wezzeloze gaat knipperen....
of is dat een soort interne beveiliging om het 1 en ander duidelijk te maken?

of is dat een soort interne beveiliging om het 1 en ander duidelijk te maken?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors