Geachte allemaal,
Ik heb recent een mini R50 gekocht, en bij bezoek aan de mini-dealer kreeg ik de diagnose dat mijn Hydo-aggregaat voor ASC T vervangen moet worden voor 1600euro.
Is er iemand bekend met een leuk adresje die zoiets voor mij kan doen ipv de mini dealer?
Hulp is zeer welkom (gezien het bovenstaande bedrag)
Hydo-aggregaat voor ASC T vervangen
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Re: Hydo-aggregaat voor ASC T vervangen
allerlei adresjes in dit topic : http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... =7&t=35485
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Doubledeepfried
- Nieuw Lid
Bericht
Hmm, op de link zie ik veelal grens Duitsland gevallen, ik woon zelf in Zuidholland. Is dit iets wat een "normale" sleutelaar om de hoek ook zou kunnen? (het liefst natuurlijk iemand die er verstand van heeft, vandaar dit topic)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Afgezien van Beek Leidschendam zou ik in Zuid-Holland voor zo'n klus mijn auto nergens naar een niet-officiele garage brengen.
Sommige andere klusjes wel, maar zoiets lijkt me dat men toch wel vaker een Mini van binnen moet hebben gezien.
Sommige andere klusjes wel, maar zoiets lijkt me dat men toch wel vaker een Mini van binnen moet hebben gezien.
Gr, Marcel
- Doubledeepfried
- Nieuw Lid
Bericht
Van Beek L'dam, dat is dan zeker een goed adres qua afstand! inderdaad lampje vervangen en apk lijkt mij prima door de garage op de hoek. maar een goed adresje voor een normale prijs is goud waard.
Ik ga gelijk Van Beek even contacten of hij er iets mee kan.
Ik ga gelijk Van Beek even contacten of hij er iets mee kan.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
het heet "Beek Autoracing". www.minispeed.nl
Gr, Marcel
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Geen idee wat het was maar het blijkt je ABS pomp? Kan van de vervanging van deze pomp geen DIY vinden, maar volgens mij moet dat te doen zijn omdat deze bovenop zit (geen brug nodig volgens mij)
Pomp kost wél geld trouwens.
Succes
Pomp kost wél geld trouwens.
Succes

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wat is het nummer van de pomp, misschien heb ik die nog liggen en kost niet zoveel geld. Vervangen is ook niet heel lastig
- Doubledeepfried
- Nieuw Lid
Bericht
Nog even de afloop van het verhaal om het draadje op het forum compleet achter te laten.
Heb de auto naar Van Beek tuning in Denhaag gebracht, daar hebben ze de auto uitgelezen en hebben op afspraak een stuk elektronica vervangen die aan de pomp vast zat. deze gemonteerd en geprogrammeerd voor mijn auto. Alle errors zijn eruit voor een kleine 600 euro minder dan de BMW dealer.
Ook hadden ze op eerste afspraak een verkeerd onderdeel vervangen, maar hebben hun fout volledig ingezien en zonder (mijn) kosten hersteld, en extra effort in het juist herstel gestoken.
Heb de auto naar Van Beek tuning in Denhaag gebracht, daar hebben ze de auto uitgelezen en hebben op afspraak een stuk elektronica vervangen die aan de pomp vast zat. deze gemonteerd en geprogrammeerd voor mijn auto. Alle errors zijn eruit voor een kleine 600 euro minder dan de BMW dealer.
Ook hadden ze op eerste afspraak een verkeerd onderdeel vervangen, maar hebben hun fout volledig ingezien en zonder (mijn) kosten hersteld, en extra effort in het juist herstel gestoken.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors