Beste allen, sinds ik een R53 heb gekocht erger ik me aan het schrapen over bijna elke drempel.
Het gaat dan niet om de onderkant van de voorbumper zelf, maar om het stuk plastic wat er onder hangt, ik denk dat het een soort van bescherming is voor de onderkant van het blok.
Mini is niet verlaagd ofzo.
Hebben jullie hier ook last van en kan je het er gewoon af laten slepen?
Schrapen lip onder voorbumper over drempels
- hondema
- Nieuwsgierig
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Re: schrapen lip onder voorbumper over drempels
Bij mijn R57 is dat ook, ik heb de mini wel verlaagd. Sommige halen de lip weg, andere net als ik laten het lekker. Is flexible.. dus niet echt veel schade.
Wat ik vreemd vind dat je niet verlaagd bent, of hebben jullie daar hele hoge drempels??
Wat ik vreemd vind dat je niet verlaagd bent, of hebben jullie daar hele hoge drempels??

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Heb ik ook ben wel (niet veel) verlaagd, houd vanzelf op. Want dan is het plastic op 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijne schraapt ook als een dolle en is wel verlaagd. Tis maar plastic en weet je gelijk dat je even rustig aan moet doen...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga die strip echt niet weghalen, nu word ik op de juiste plaatsen juist herinnerd aan het feit dat ik verlaagd ben... Zodra ik het niet meer hoor ga ik zeker weten harder over de drempels.
Heeft (voor mij) echt wel z'n nut!
Maar idd vreemd dat je het erg hoort schrapen terwijl je niet verlaagd bent.
Heeft (voor mij) echt wel z'n nut!
Maar idd vreemd dat je het erg hoort schrapen terwijl je niet verlaagd bent.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
is ook de eerste demod die ik bij een mini doe ! die klote lip eronder uit halen :-)
- Acid
- Nieuwsgierig
Bericht
Heb ik ook en is ook niet verlaagd.
Liggen hier gewoon ongelofelijke .... Drempels
Liggen hier gewoon ongelofelijke .... Drempels

- hondema
- Nieuwsgierig
Bericht
Bedankt iedereen voor de reacties. Mijn besluit is genomen, hij moet eraf.
Weet iemand ook hoe ik het eraf krijg? met een heggeschaar misschien?
Weet iemand ook hoe ik het eraf krijg? met een heggeschaar misschien?

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
met een Dremel
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- minihenkie
- Mod virus alert!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Met een te hoge verkeersdrempel

- hondema
- Nieuwsgierig
Bericht
Kan dat zonder brug?boris_brznjef schreef:Je kan ook je volledige onderste deel van de bumper afschroeven
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors