Voor comfort zou ik niet op Funflat blijven rijden. Mij veel te stug.
Ligt er maar net aan hoeveel je ervoor uit wil geven, gewoon op internet de labels van banden vergelijken. Qua prijs kwaliteit verhouding ben ik altijd wel fan van Uniroyal. Heeft vaak een a-label qua grip, en is niet zo duur als de bekende a-merken.
Welke zomer en winterbanden
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Welke zomer en winterbanden
Voor in de winter kan je gerust ROF nemen, kan je op gure dagen tenminste doorrijden naar een droog plekje
mocht je lek rijden. Zomerbanden is maar net wat je fijn vind, qua comfort zou ik dan lekker blijven rijden op die Pirelli's.
Uniroyal heeft idd lekkere grip (mits je goed uitgelijnd staat gaat die ook nog ff mee...
)

Uniroyal heeft idd lekkere grip (mits je goed uitgelijnd staat gaat die ook nog ff mee...

- marcelR53
- One wheel wonder
Bericht
de Uniroyal Rainsport 3 zijn superbanden op droog en in het Nederlandse regenklimaat
Re: Welke zomer en winterbanden
+1MarkieS schreef:Voor comfort zou ik niet op Funflat blijven rijden. Mij veel te stug.
Ligt er maar net aan hoeveel je ervoor uit wil geven, gewoon op internet de labels van banden vergelijken. Qua prijs kwaliteit verhouding ben ik altijd wel fan van Uniroyal. Heeft vaak een a-label qua grip, en is niet zo duur als de bekende a-merken.
de Uniroyal Rainsport 3 zijn superbanden op droog en in het Nederlandse regenklimaat
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors