Beste allen, zou graag me voorstellen met mijn Cooper S maar die staat bij de garage.
Bij mijn net aangeschafte Cooper S ging tijdens het rijden de multiriem ineens kapot door een vastgelopen spanner.
Mijn vraag is ; wat kan er allemaal kapot zijn gegaan hierdoor.
Is het een kwestie van de multiriem en spanner vervangen of moet ik op meer dingen letten?.
Alle info meer dan welkom!.
Multiriem kapot door spanner
- ERIK DE TEMMERMAN
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Multiriem kapot door spanner
Hallo,
op mijn Cooper, bwj01/2002 ,na100.000km verleden maand ook haperende spanrol gehad, lawaai;
bij demontage is ook de riemschijf onderaan de motor, de krukaspoelie, ook vernieuwd ,
deze is van metal + kunststofof rubber, een tussengedeelte is rubber, misschien voor trillingen of geluiddemping; dit was aan het kapotgaan, en deed de poelie ook scheefdraaien, groeten,
op mijn Cooper, bwj01/2002 ,na100.000km verleden maand ook haperende spanrol gehad, lawaai;
bij demontage is ook de riemschijf onderaan de motor, de krukaspoelie, ook vernieuwd ,
deze is van metal + kunststofof rubber, een tussengedeelte is rubber, misschien voor trillingen of geluiddemping; dit was aan het kapotgaan, en deed de poelie ook scheefdraaien, groeten,
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors