Onze mini R50 1.6 houdt nog weleens wat in en nu dacht ik ik ga de egr klep schoonmaken.
Heeft iemand enig idee waar deze zit bij deze auto?
En heeft iemand nog een andere suggestie waar dat inhouden vandaan kan komen?
Eric.
EGR klep Mini R50 1.6
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: EGR klep Mini R50 1.6
Je hebt een diesel dan neem ik aan?eric27 schreef:Onze mini R50 1.6 houdt nog weleens wat in en nu dacht ik ik ga de egr klep schoonmaken.
Heeft iemand enig idee waar deze zit bij deze auto?
En heeft iemand nog een andere suggestie waar dat inhouden vandaan kan komen?
Eric.

- Manick
- Sponsor
Bericht
De Mini 1.6 motor in de R50 heeft geen EGR klep, de diesel variant wel maar dat is een 1.4 Toyota diesel die zelden voor komt, los daar van wat gebeurt er precies? Onderhoud van de auto in orde? Bougies al een keer vervangen, en belangrijkste auto uitlezen voor evt storingen en parameters
- eric27
- One wheel wonder
Bericht
Onderhoud is goed bougies zijn vervangen auto heb ik uitgelezen en er zijn geen fouten.
Ik had al wat gegoogeld en daar stond inderdaad dat er geen EGR klep aanwezig is.
Auto start prima no problem maar vooral wanneer de motor koud is inhouden beetje stotteren bij het optrekken?
Brandstof filter heb ik nog niet vervangen maar dacht eerst aan een egr klep welke er dus niet is.
Ik heb het gasklephuis los gehad en deze was naar mijn mening niet echt vervuild.
Eric.
Ik had al wat gegoogeld en daar stond inderdaad dat er geen EGR klep aanwezig is.
Auto start prima no problem maar vooral wanneer de motor koud is inhouden beetje stotteren bij het optrekken?
Brandstof filter heb ik nog niet vervangen maar dacht eerst aan een egr klep welke er dus niet is.
Ik heb het gasklephuis los gehad en deze was naar mijn mening niet echt vervuild.
Eric.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors