Beste Leden,
Ik ben nieuw in de mini scene en wil een mini cooper s aanschaffen met 160 000 kms. De eigenaar vraagt er 4500 euro voor en de koppeling slipt in de hogere toeren. Nou heb ik paar videos gezien op youtube over hoe de koppeling vervangen moet worden en dat is gewoon niet te doen. Nou wou ik weten of iemand een goedkope garage in de omgeving van Amsterdam kent die goedwerk levert tegen een goede prijs. Ik heb een offerte gekregen van een garage n 650 inclusief arbeid koppeling bovag garantie exclusief vliegwiel.
Ook zou ik graag willen weten of er leden zijn dieeen koppeling kunnen vervangen samen met mij. Dat we dan naar hobbyhal in westpoort gaan een brug huren en de koppeling vervangen. (Tegen betaling)
Tevens lees ik dat de Valeo koppeling de beste vervanging is klopt dit?
Groett Kolf
Mini Cooper aanschaf met slippende koppeling
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Mini Cooper aanschaf met slippende koppeling
Zelf de onderdelen inkopen en dan alles bij de garage laten plaatsen. Wel gelijk ook het kleine materiaal vervangen, omdat je toch alles eraf hebt liggen.

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
650 incl koppelingsplaat en drukgroep etc is niet gek hoor
Ik zou eens vragen wat het moet kosten om een complete kit te plaatsen (Valeo met enkelmassa vliegwiel doen). Heb ik laatst een gedaan, en is erg puik spul!
Mocht je die kit willen hebben, stuur maar een PM maak ik je er een mooie prijs voor!
Ik zou eens vragen wat het moet kosten om een complete kit te plaatsen (Valeo met enkelmassa vliegwiel doen). Heb ik laatst een gedaan, en is erg puik spul!
Mocht je die kit willen hebben, stuur maar een PM maak ik je er een mooie prijs voor!
- kolf1
- Nieuw Lid
Bericht
Leden bedankt voor de reactie maar de auto was helaas verkocht kan slotje op.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors