Hoe herken je een echte JCW?
- markprinsen
- Nieuw Lid
Bericht
Hoe herken je een echte JCW?
Hoi liefhebbers, ik ben (voor mijn vriendin) in de markt voor een Cooper cabrio JCW bouwjaar 2005. Nu zie ik verschillende uitvoeringen, met alleen exterieur pakket, alleen met uitlaat, enzovoorts. Hoe herken ik een 'echte' JCW?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Hoe herken je een echte JCW?
bij bj 2005 moet er een certificaat bij zitten en alle dingen die bij het jcw pakket horen (uitlaat,badges,luchtfilter,software aanpassing,spruitstuk)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- markprinsen
- Nieuw Lid
Bericht
En die side skirts zoals bij jou foto zijn dus niet 'verplicht' JCW?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Certificaat hebben er veel niet.
Bij een 2005 moet er een plaatje op het kleppendeksel zitten, een luchtfilter met logo erop gemonteerd zijn, de kap van de intercooler is zilver met works logo en de uitlaattips hebben beiden het logo erop staan.
Als je verder wil graven; de injectoren zijn blauw ipv geel/bruin en achterop de ECU zit een sticker met JCW logo en waar de software aangepast is.
Spruitstukken zijn allemaal hetzelfde
Bij een 2005 moet er een plaatje op het kleppendeksel zitten, een luchtfilter met logo erop gemonteerd zijn, de kap van de intercooler is zilver met works logo en de uitlaattips hebben beiden het logo erop staan.
Als je verder wil graven; de injectoren zijn blauw ipv geel/bruin en achterop de ECU zit een sticker met JCW logo en waar de software aangepast is.
Spruitstukken zijn allemaal hetzelfde
- speedy
- NMC Legend
Bericht
uiterlijk kan een cooper s cabrio en een cooper s cabrio jcw hetzelfde zijn van 2005
ik heb 2e generatie dus zijn sowieso anders.markprinsen schreef:En die side skirts zoals bij jou foto zijn dus niet 'verplicht' JCW?
uiterlijk kan een cooper s cabrio en een cooper s cabrio jcw hetzelfde zijn van 2005
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors